Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Perşembe, Aralık 21, 2006

10 ya da 11 Aralık'ta gördüğüm bir rüyayı rüyada gördüğüm arkadaşım Gökhan Muharremoğlu'na (kendisi Tarkan hayranıdır) şöyle anlattım:

"Bu arada hep anlatmayı unutuyorum, geçen hafta seninle ilgili çok güzel bir rüya gördüm. Şimdi Tarkan konserindeyiz. Fakat ikimiz farklı yerlerde oturuyoruz, çünkü yerler numaralıymış. Biletleri de farklı zamanlarda almışız. Tarkan "Şimdi de benim şarkımı söyleyecek bir hayranım gelsin" diyor. Ben "Çıkıp 'Kır Zincirleri'ni söyleyeyim bari" diyorum ama parmak kaldıranlardan Tarkan seni seçiyor. Üzerinde Michael Jackson'ın Dangerous tarzı kıyafeti var, fötr şapkan var ama kostümün daha sportif. Tarkan sana "Hangi şarkımı söylemek istersin?" diye soruyor. "Sıradaki şarkı olsun, çünkü hepsini seviyorum" diyorsun. Sıradaki şarkı da "Kır Zincirlerini" çıkıyor. Tabii ki benim sahneye çıkma hayallerim suya düşüyor çünkü rüya bu ya, sadece aklımda o şarkı var. Ama senin adına çok seviniyorum, çünkü seyircilerin arasında plak şirketi sahiplerinin olduğunu ve seni beğendiklerini farkediyorum. Sonra Tarkan'a "Aşk incelik ister canım hoyrat olma'yı söylesin. Çok güzel söylüyor" diyorum. Zaten Tarkan da seni bırakmak istemiyor sahneden. "Kır Zincirlerini" şarkısını arkanda birkaç dansçıyla Dangerous karegrofisini yaparak söylemiştin ama slow şarkısını da harika hareketlerle söylüyorsun. Çevrede evi bulunan herkes balkonlara koşturuyor "Kim söylüyor bunu?" diye... Çünkü o ev sakinleri Tarkan dahi olsa konserlere alışkın oldukları için artık duyarsızlaşmışlar. Buna rağmen seni merak ediyorlar. Kimi seni Tarkan sanıyor, kimi Michael Jackson ama sahneye bakmışlarsa farklı biri olduğunu görüyorlar. Ben de seninle gururlanıyorum, "İşte bu benim arkadaşım" diyorum ve gözlerim yaşarıyor.
Çok güzel rüya, değil mi?"

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home