Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Salı, Kasım 28, 2006

MJTURKFAN.COM'A YAZDIĞIM MICHAEL JACKSON HAKKINDAKİ RÜYALARIM

Tarih: 14/10/2004 10:33

Evvelsi gün rüyamda Michael Jackson ve Madonna'nın başrollerde oynadığı bir filmin içindeydim. Ama şimdiki halleri değildi. Şu halleriydi:

http://www.geocities.com/turgaytarcan/013.jpg

Neyse, bu bir aşk hikayesiydi. Kayık ya da tekne gibi birşey ile karaya çıkmıştık. Bir anda Madonna koşmaya başladı. Michael peşinden gidecek gibi oldu ama sonra vazgeçip bana "Hemen Madonna'nın peşinden koş" dedi. Ben de Madonna'yı bulmak için koşmaya başladım. Michael'a itaat etmiştim yani. MJ de peşimden yavaş yavaş geliyordu.
Bugünkü rüyam ise MJ var mıydı hatırlamıyorum ama MJ ile ilgiliydi. Michael'ın evi müze gibi ziyaretçiler tarafından ziyaret edilebiliyordu. Kadın-kız-erkek; herkes Smooth Criminal kıyafeti giymişti. Ben de dahil olarak tabii... Hakikaten bende o kıyafetten var. Ama rüyamda benim takımım ütüsüzdü ve gömleği değişikti.

Tarih: 22/11/2004 10:00

Dün rüyamda Michael'ı değil, Usher'ı gördüm ama rüya Michael'la ilgiliydi. Usher Türkiye'ye gelmiş. Üstelik Türkçe konuşuyordu. Anaannemin İzmir'deki evinin küçük odasındaki koltukta oturuyordu. Salonda ise sülalenin bir kısmı ve bazı yakınlar vardı. Neyse, konuğumuz olan Usher ile ben ilgileniyordum. Çünkü ortak bir noktamız vardı; o da Michael... Sürekli Michael hakkında konuştuk. Epey fanatik çıktı Usher... Hatta müzik setine Michael'ı bizzat o taktı. HIStory'den hareketli bir şarkı dinlediğimizi hatırlıyorum. Usher sonra Invincible'dan "Threatened"i açtı. Usher'ın kafasındaki fötr şapkayı alıp kendi kafama taktım ve dans ettim. Müziğin ses kalitesi mükemmeldi. Birlikte Threteaned'i söyledik.
Bugün yine Michael ile ilgili bir rüya gördüm. Annemle bir yerden dönerken ya da bir yere giderken bir müzik markete uğramışız. Ultimate Collection gibi bir Madonna seti görmüşüm. "Acaba Michael'ın Ultimate Collection'ı da gelmiş midir?" diye yabancı CD'lerin olduğu rafın M harfi tarafına bakmışım ve koca bir kutu görmüşüm arkalarda. Hemen arkaya gitmişim. Önde de, arkada da zenci hallerinden fotoğraf vardı. "Allah Allah, mjturkfan sitesinde gördüğüm kapak bu değildi" diye düşünmüşüm ama daha çok beğenmişim. Merak edip "Bu ne kadar?" deyince görevli "Tam 10 kilo" demiş. "Hayır, fiyatını soruyorum" deyince gülmüş, daha Türkiye fiyatını öğrenemeden uyandım.

Tarih: 23/11/2004 12:53

Evet, kabul ediyorum. Rüyalarım çok komik. Hem de rüyada gayet ciddi geliyor, uyanınca komik olduğunu fark ediyorum.
Bugün de rüyamda yine Michael Jackson'ı gördüm. Hem de Madonna'yla birlikteydi. Yine o fotoğraftaki gibilerdi. Bir Oscar töreni gibi bir yere birlikte gitmişler. Orada "Monkey Business" adlı şarkıyı birlikte söylemişler. Fakat alkış almamışlar. Yaptıkları düeti koymamalarının nedeni buymuş. Nabız yoklamışlar yani. Sonra birlikte birbirlerinin popüler şarkılarını söyleyince alkış kopmuş, yollarına ayrı ayrı devam etme kararını böylece vermişler. 90'ların başındaki bu olayı 2004 yılında öğrenmişim. "Aaa, demek ki düet yayınlanmış" diye sevinmişim izlerken. Çünkü böylece internetten bulabilirmişim. Rüyada da olsa ikisinin düetini görmek güzel birşeydi. Keşke rüyalarımız da internetten indirilebilseydi.
Aaa, şimdi aklıma geldi, DJ Oxygene başta olmak üzere mix yapan arkadaşlar, neden benim için bir Madonna&Michael Jackson düeti yapmıyorsunuz? Hani Björk&Michael düeti veya Eminem&Michael düeti gibi iki farklı şarkıyı tek şarkıymış gibi birleştirerek... Böylece kendimi tatmin ederim.

Tarih: 2/12/2004 10:53

Bugün rüyamda bir çöplüğe gitmiştim. Yani tam olarak çöplük değildi, onun gibi birşeydi. Çöpçü gibi bir çalışan da varmış. Bir bakmışım, çok eski Michael Jackson arşivleri bulmuşum. Tam olarak nelerdi hatırlamıyorum ama plaklar, kasetler, CD'ler, dergiler, resimler falan vardı galiba. Sonra onları almışım. Süper olmuştu.

Tarih: 26/12/2004 13:06

Bu "Rüyalarda MJ" başlığını "TST'nin rüyaları" olarak değiştirmek gerekiyor ya neyse... Dünkü korkunç rüyamı anlatıyorum.
Dün rüyamda babamı The Ultimate Collection'ı almak için müzik markete götürmüştüm. Biraz zor razı etmiştim (ki gerçek hayatta tam tersi oldu. Babama nasıl söyleyeceğimi düşünürken babam "Şimdi sana Michael Jackson'ın yeni albümünü yılbaşı hediyesi olarak mı alacağız?" dedi ve alırken hiç sorun yaşamadım, rüyamdaki ise sadece küçük bir pirüzdü) ama sonunda almıştık. Yalnız The Ultimate Collection'lar biraz farklı piyasaya sürülmüştü rüyamda... Normal bildiğimiz kap da vardı ama kasiyer kız onu rafta tutmak istedikleri için onu almamıza izin vermedi. Yerine kasanın yanındaki The Ultimate Collection'lardan seçmemizi istedi. Bu TUC'ların kapağı yerine oyuncak vardı. Superman, He-man, Spider-man gibi oyuncaklar vardı ama farklı bir şekildeydi. Yarısı o kahramanların vücuduydu, yarısında ise Michael'dan esintiler vardı. Mesela bir eldiven, pantolonda şeritler, fötr şapka gibi... Ben "Bunlardan alayım, hem bunlar limited edition'lar, bir daha böyle çıkmayacak. Kutusu da var, kitapçığı da aynı" diye düşünüp ve zaten elim mahkum olarak onlardan birini aldım. Sonra babamla arabaya girdik. Ben arkaya oturdum, çünkü ön koltukta başka bir adam vardı. Babam loto yatırmak için kısa süreliğine gitti.
İşte şimdi korkunç bölümü geliyor. Kısa boylu, çirkin, yaşlı bir adam paramı almak için garip hareketler içinde bana saldırdı. Çok garip bir adamdı. Ben bir yandan onun paramı almasını engelliyor, bir yandan da The Ultimate Collection'ımın da içinde bulunduğu çantamı koruyorum: "Ya alırsa?" diye... Onu engellerken ellerimi tırmıklıyordu. Acıtıyordu ellerimi. Aynı garip adama benzeyen başka bir kısa boylu adam da ön koltuktaki kim olduğunu hatırlamadığım adama saldırmaya başladı. O da gelmesin diye ayağımı siper etmiştim. Ön koltuktaki tanıdığımız olan adam "Git, defol pis cin!" diye bağırıyordu. İşte o anda o garip, çirkin, kısa boylu adamların cin olduğunu anlamıştım. Çok da korkmuştum, çünkü ilk gelen hala ellerimi tırmıklıyordu. Can havliyle uyandım.
Aynı gün (yani dün) gerçek hayatta TUC aldım, babam loto yatırdı, parasının bir bölümü ise kayboldu. Aklıma bu rüyam geldi doğal olarak...

Tarih: 13/1/2005 15:23

Bugün rüyam Michael'la pek ilgisi yoktu ama mjturkfan'la, özellikle de Gökhan'la ilgisi vardı.
Rüyamda Gökhan'ın albümü çıkmış. Ama ismi Gökhan Muharremoğlu değil, Gökhan Muhh ya da Gökhan Mull'muş. Sahne ismi olarak böyle seçmişler. Ben de gidip CD'sini almışım ve hemen CD'yi açmışım. Şarkı listesine bakmışım. "Söylenmemiş Sözler" şarkısı da varmış. Ayrıca cover olarak "Tek Kürekçim" bulunuyormuş. (Ki tavsiye ederim böyle bir çalışma olursa)
Hemen teşekkür listesine bakmışım. Şuna buna teşekkür etmesinin yanında, ayrıca desteklerinden dolayı MjTurkFan üyelerine de teşekkür etmiş. Ama özellikle bazı isimleri yazmış. Yani yine bir 20-30 kişinin ismi vardır orda. Genelde eskiden kalma üyelerin ismini özel olarak yazmış (albüm çıktığında zaten mjturkfan çooook kalabalıkmış) ve o isimlerin arasında benim de adım varmış. Zaten şarkı seçiminde de katkım bulunmuş.
Ben boşu boşuna böyle ayrıntılı rüya görmem. Hatta birçok rüyam çıkmıştır. Bir rüyam gazeteye bile çıkmıştı gerçekleştiği için... Özellikle Gökhan'a duyurulur.
Neyse, rüyanın devamı çok saçma ve alakasızdı. "Melekler Adası" dizisindeki kötü karakterler Fatih Hürkan (dizideki adı aklıma gelmedi), Azade ve Gülseren birbirlerini öldürmeye çalışıyorlardı. Birbirlerini vuruyorlardı, bıçaklıyorlardı, dövüşüyorlardı, ama bir türlü ölmüyorlardı. Sonra polis gelmişti falan. Belki de ben ihbar etmiştim, hatırlamıyorum. Sonra da uyandım.

Tarih: 24/1/2005 10:25

Dün rüyamda kimi gördüm dersiniz? Tabii ki Michael Jackson'ı... Gerçek Michael Jackson Scary Movie'de konuk oyuncuymuş. Fakat tamamen pozitif bir rol sanarak filmde oynamış. Yalnız Scary Movie'yi yapanlar bunu su istismal edip rolünü tamamen negatif bir role dönüştürmeyi başarmışlar. Olay şöyle gelişmiş: Gerçek Michael Jackson'ın görüntülerini de kullanmışlar. Bir kayık, gemi, tekne gibi bir yerde karşısındaki oyuncuya konuşuyordu. Fakat montajda benzeri olan o Edward denen salağın alay eden görüntülerini de kullanıp Michael'ı yerden yere vurmuşlar. Millet gerçek Michael Jackson da gözüktüğü için Michael'ın kendi kendiyle alay ettiğini sanıyormuş. Fakat ben kolaylıkla gerçek Michael'ı sahte Michael'dan ayırıp olayı çözmüşüm.

Tarih: 18/2/2005 20:59

Bugün rüyamda hep Michael'ı gördüm ama rüyamın bütününü hatırlamıyorum. Michael Jackson Türkiye'ye gelmişti. Hem de Rock'n Coke gibi bir festival için... Tabii biz de ordaydık. Ama ben ne yapmıştım, biliyor musunuz? Michael'a daha yakın olmak için en öndeki tellerden (sahnenin önüne doğru teller varmış) çıkarak en ortaya asılmıştım. Yani tellerde yukarıdan izleyecektim. Daha başka şeyler de görmüştüm önceden ama sadece sonunu hatırlayabiliyorum.

Tarih: 19/2/2005 14:51

Bugünkü rüyam yine Michael Jackson'la ilgiliydi. Benim yaşlarımda bir MJ Fan'la tanışmışım ama arşivi büyük değilmiş. HIStory On Film Volume II'nun VCD'sini arıyormuş. Ben de her müzik markette olduğunu söylemişim. Sonra aramaya başlamışım. Ararken aklıma artık piyasada bu eserin VCD'sinin değil, DVD'sinin olduğu gelmiş. Ama yine de aldırtmaya kararlıymışım.
Sonra kırtasiye, müzik market karışımı bir yere girmişiz. Bir bakmışım, Michael'la ilgili değişik şeyler var. Çıkartmalar, posterler, tabletler, plastik posterler, süs gibi şeyler, v.s. O kadar çok varmış ki, yanımda fazla para olmadığı için birkaç tane almışım, "diğerlerini sonra alırım kalırsa" diye düşünmüşüm. Ayrıca duvarda da MJ ilanları, reklamları varmış. "Onlar işinize yaramaz artık. Onları çıkartıp alabilir miyim?" diye sormuşum satıcılara... Ama cevabı hatırlamıyorum.

Tarih: 23/2/2005 22:28

Dün gece yatmadan evvel Ufk "Rüyanda yine Michael'ı gör. Bana da yolla hatta" demişti. Ve hakikaten gördüm... Hem de çok güzel bir rüyaydı.
Zamanlar birbirine karışmış. O yüzden bir açık bularak "We are the world"ün kaydediliş anına gitmişim ama zamanlar ve mekanlar birbirine karıştığı için sokakta kaydediliyormuş. Ama aynı klipteki gibi kaydediliyordu. Michael Jackson'ın o klipteki hali ile ben aynı mikrofondan şarkıyı söylüyormuşuz. Karşılıklı yani... Michael'ın hemen arkasından şarkı söylemişim. Otomatikman Cyndi Lauper'ın hemen önünden şarkı söylemişim. Cyndi Lauper'ın o güzel sesiyle ne zaman çığlık çığlığa şarkı söylediğini bildiğim için hemen ona bakmışım. Şarkıyı son kısımlara kadar söyledik. Tina Turner, Diana Ross, Stevie Wonder, herkes oradaydı. Ama şarkı bitmeden, kıta bölümünü hep beraber söylerken birden bütün şarkıcılar kayboldu. Meğer zamanlar birbirine karıştığı için tüm zamanların insanlarının katıldığı bir partiye gitmişler. Hemen ben de o disko gibi yere inmişim. Merdivenlerde bir punkçıyı hatırlıyorum.
Neyse, sonra başka bir rüya daha gördüm. O rüyada da istediğim zaman görünmez olabiliyormuşum. Hiç hırsızlık adetim değildir, hiç de düşünmemişimdir ama ne hikmetse rüyamda görünmezliğimi kullanarak hırsızlık yaptım. Ne mi çaldım? Megavizyon'a girip Michael ile ilgili ne var ne yoksa (gerçekten rüyamda çok şey vardı onunla ilgili) almışım, sonra görünmez olarak dışarı çıkmışım. Yani çaldığım şeyler MJ ile ilgiliydi...


Tarih: 15/3/2005 18:29

Bugün rüyamda saçlarım uzamıştı. Hem de aynen Ghosts filminden şu fotoğraftaki gibi:

http://www.geocities.com/payamjj/Ghosts/Gh19.jpg

Hatta daha uzundu. Nasıl uzadığını anlamamıştım. Ayrıca üzerimde de beyaz gömlek ve kolumda bandaj vardı. Aynen şunun gibi:

http://bluemasklover.i8.com/images/Michael/gallery/videos/thumbs/47.jpg

Çok şaşırmıştım. Sakallarımı kesmişim sonra. Sakallarımın kesik olduğunu görünce onları kestiğimi hatırlıyordum ama rüyamda orası kopuk. Neyse, saçlarım döküldüğü halde çok kabarık gözüküyordu, hatta Michael'dan bile kabarık gözüküyordu belki de... Düz ve kabarıktı. Epey uzundu. "Allah Allah. Ne zaman uzadı bunlar?" diyordum, bir yandan da "Boşver, saçlarımı değerlendireyim" diyordum. "Tony Moran's HIStory Lesson" eşliğinde dans ederken kendimi kameraya çekiyordum. "Allah Allah. Saçlarım bir anda Hüseyin'den bile uzun oldu. Hüseyin bu duruma çok şaşıracak" diyordum. Hem dans ediyor, hem kendimi çekiyor (bu arada nasıl oluyorsa zoom ayarlarını kamera kendi kendine yapıyordu), hem de "Bu görüntüleri Superfly Sister ve WBSS Remix'ten sonraki üçüncü TST Dance montajı klibimde kullanayım, çok ilginç olur" diye düşünüyordum. "Askere gidene kadar saçlarım böyle kalır herhalde" bile demiştim. Ama maalesef uyandığımda yine eskisi gibi keldim. Gerçeklerle yüzleşmek kötü oluyor bazı rüyalardan uyanınca...
Bu arada hemen belirteyim, aslında hemen hemen her gün Michael'ı rüyamda görüyorum, fakat hep unutuyorum. Sabah kalktığımda "Bu rüyamı foruma yazarım" diyorum ama okulda bir bakmışım ki unutuvermişim. Mesela bugün başka bir rüya daha görmüştüm, bizzat Michael'ın kendisi de vardı ama konuyu hatırlamıyorum. Yahu, eskiden rüyalarımın her ayrıntısını hatırlayan biriydim. Artık sıradan insan olmaya başladım galiba.

Tarih: 19/3/2005 22:04

Foruma uzak kaldığım süre içerisinde çok ilginç iki rüya gördüm.
Perşembe günü Michael Jackson hakkında belgesel izliyordum rüyamda... Martin Bashir belgeseliyle Private Home Movies belgeseli karışımı birşeydi. Yani hem Bashir görüntüleri kullanıyordu, hem de MJ özel çekimlerini kötü niyeti bilmeden de olsa program için vermişti. Neyse, belgeselde Michael'ın yanında onlarca erkek çocuğu vardı. Macualay Culkin de Evde Tek Başına 1'deki halinden çok daha küçüktü. Hani bebeklikten yeni çıkma çocuklar vardır ya... Onlar kadardı. O kadar tatlıydı ki MJ onu sevmek için yere yatırıp sarılmıştı. Diğer erkek çocukları da bir karışıklık yaratmıştı. Ben iyi niyeti anlamıştım, fakat görüntü kötü yorumlara yol açabileceği için "Yaa, Michael ne kadar salak ya! Bu görüntü Martin Bashir'e verilir mi? Yanlış anlamalara sebep olacak" diye kızmıştım.
Cuma günü de ilginç bir rüya görmüştüm, ve daha bugün "MjTurkFan'a yazarım" diye düşünüyordum ama unutuvermişim yine Fakat yine medya ile ilgiliydi. Ay, pardon. Madonna&MJ partisi ve mjturkfan ile ilgiliydi. Belki de her ikisiyle de ilgiliydi.

Tarih: 7/4/2005 12:49

Dün yine rüyamda Michael Jackson'ı gördüm. Fakat ekrandan izledim. Yine de sanki ekranın içine girmiş kadar olayları net görebiliyordum.
Ghosts VCD'sini bizim DVD Player'da izlemeye başlamıştım. Fakat bildiğimiz Ghosts filminden daha farklıydı. Mesela film başlamadan evvel oyuncuların isimleri kendi görüntüleriyle birlikte ekrana yansıyordu. "Aaa, bunu neden daha önce farketmemişim?" diye düşünmüştüm hatta... Yani yine hafızam gerçek hafızamla aynıydı. Davadaki yalancı tanıklar gibi değildi. Neyse, bir bakıyorum, filmde oynayanlardan biri Tuğçe San çıkmasın mı? Meğer arkasındaki dansçılardan birisi Tuğçe San'mış. "Aaa, ne kadar dikkatsizmişim. Tabii ya. Tuğçe San'ın MJ tarafından klipte oynatma teklifi dedikoduları gerçekmiş. Ama klipte değil, filmde dansçıymış. Hemen bunu mjturkfan'a yazmalıyım. Kimse farketmedi" diye konuşmuştum kendi kendime... Hatta birkaç tane daha Türk oyuncu vardı. Fakat görevleri dans değildi. Siz deyin Uğur Yücel, ben diyeyim Metin Akpınar (hatırlamıyorum tam olarak) işte o birkaç oyuncu da bar gibi bir yerde Tuğçe San'ın yanında oturuyorlardı.
Zaten filmin senaryosu da değişikti. Gençlerin araba içinde Michael'ın evinin önüne gelmeleriyle ve macera olsun diye eve girmeleriyle başlıyordu. Michael yine Ghosts'taki haline benziyordu, fakat evdeki atmosfer değişikti. Görüntü kalitesi orijinalindeki gibi sanat filmi gibi değil, hakiki korku filmi atmosferindeydi.

Tarih: 1/5/2005 13:31

Hep "Bugün çok ilginç bir rüya gördüm" diye başlıyorum, fakat hakikaten bu seferki çok acayip bir rüyaydı.
Tom Sneddon ve adamları Michael Jackson'ı suçlamakla kalmamışlar, temsili olarak bazı hayranlarına da aynı suçlamayla dava açmışlar. Türkiye'den temsili olarak da beni seçmişler. Bunun nedenleri; mjturkfan'da en çok mesajın bana ait bulunması, yabancı dergi dahil birçok dergide ve Blue Jean kitabında MJ hakkında yazılarımın çıkması, dünyanın dört bir yanındaki birçok MJ Fan'ler tarafından tanınıp sevilmemmiş. Yani aynı suçlamayla karşılaşan MJ Fan'lerden biri de benmişim. Benim de davalarım sürüyormuş. Hatta Tom Sneddon bizzat benim davalarıma da katılıyormuş bazen. "Yuh artık. Jürilerin artık anlaması lazım bunun bir komplo olduğunu" diye düşünüyordum. Ayrıca Michael hayranı olduğu ve onu taklit ettiği için de Tarkan'a da dava açmışlardı galiba. Çünkü her ülkenin Michael Jackson'ına da (hakikaten her ülkenin bir Michael'ı var ) dava açıp onun yarattığı kriterleri de bitirmek niyetindelermiş.
Sonra kendimi ödül töreni gibi bir yerde buldum. O organizasyona birçok ünlü katılmıştı. Tam hatırlamıyorum. Ama benim oturduğum koltuğun sırasında Kylie Minogue bile vardı. Eğer bir ünlü gelemiyorsa yerine onun benzeri olan bir hayranı oturuyormuş. Ben de Michael Jackson'ın yerinde oturuyordum zaten. Sonra yanıma Pavorotti oturdu. "İyi de sen Michael'a benzemiyorsun ki... Neden Michael'ın yerini sana verdiler?" diye sordu. Ben de "Evet ama çok iyi dans ederim. Ayrıca Michael'a yaptıklarımdan ötürü Tom Sneddon bana da dava açtı." demişim. Sonra Pavorotti'ye içimi dökmüşüm. "Zaten Michael'ın suçsuz olduğunu biliyordum. Artık hiçbir şüphem kalmadı. Artık kamuoyunun ard arda açılan bu davalardan sonra bu davaların komplo olduğunu anlamaları lazım. Diğer MJ hayranlarına gözdağı vermek için temsili bir fan seçerek ona dava açıyorlar. Türkiye'den de beni seçtiler. Amaçları hayranlarının da desteğini bitirmek. Ben kendi davalarımla uğraşmaktan Michael'ın davalarını takip edemiyorum bile. Ama bu böyle devam etmeyecek. İstedikleri olmayacak. MjTurkFan'deki arkadaşlar köpürecek ve artık daha çok destek verecekler. Hem Michael'a, hem bana, hem de dava açılan diğer fan'lere..." demiştim. Yani rüyamı bu kadar net hatırlıyorum. Her dediğim lafı hatırlıyorum. Unutulacak rüya mı? Pavorotti de bir MJ Fan olarak olaylara isyan etmiş.
Sonra Kore'nin en büyük MJ fanına tuzak kurulduğunu ve bir binanın tepesinden ona yardım etmeye çalıştığımı gördüm.
Böyle bir durum olsa bana rüyamda düşündüğüm gibi destek verirdiniz di mi?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home