Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Çarşamba, Kasım 15, 2006

TST-Interactive
01/16/01 5:59 PM

Tabirci
427. TST
Rüyamda şu anki gibi internet'te dolaşıyorum ve kıyamet gününün tarihini görüyorum karşımdaki ölü ya da diri bir medyum tarfından...2000'li yılların sonuydu ama hatırlamıyorum tarihi.
Çok yakın bir gelecekte Türkiye süpergüç olacak
Rüyanız 2000 yılında çok önemli olaylar yaşanacağına işaret etmektedir.Kıyamet denecek reform ve gelişmelerle insanlık özüne dönecek. Bazı ülkeler güçlenecek, güçlüler ise yavaş yavaş çökmeye gerilemeye başlayacak.Türkiye geleceğin süper gücü olmaya aday,Amerika ise büyük bir çöküş yaşayacak.Bu gelişmelerin önünü almaya kimsenin gücü yetmeyecek.Zamanı gelince bunların hepsi bir bir gerçekleşecek.Yaşayanlar www.tabirci.com bir rüyanın tabirinde yazmıştı diyecekler 14 Haziran 2000...
442. TST
Ben üniversite sınavlarına giricem.Dün gireceğim okula bakmıştık ve yolda dünkü rüyalarımızı konuştuk.Ben rüyamda Babaevi dizisindeki Ali'yi görmüştüm.Kaçırılmış ve ben onu kurtarmıştım.Çok yüksek bir yere çıkıyorduk merdivene benzer...Annem rüyasında beni cam kırarken görmüş."Neden kırıyorsun?" diye sormuş,ben de "Kırıcam işte." demişim.Babam ise rüyasında pazar yerinden yükseklere çıkıp orda kaldığımızı görmüş.Gerçekten de sınava gireceğim okulun yolunda pazar vardı.Sizce üniversiteyi kazanacak mıyım?
İyi bir yeri kazanacaksınız
Rüyanız zor durumda kalan bir insana yardımcı olacağınıza işaret etmektedir.Beklenti ve arzularınıza kavuşacaksınız.Daha iyi bir konuma gelerek itibarınız artacak.Bu arada hafif sıkıntılar yaşayacaksınız.Üniversite sınavında başarılı olacak güzel bir bölüm kazanacaksınız.
457. TST
Valla bu rüyamı yazmak için sitenize geldiğimde aylar önce gördüğüm Hz.İsa'lı rüyamın "Harran'da yapılan Hz.İbrahim Sempozyumu" başlığı altında ana sayfaya geldiğini gördüm.Ben bu olayı duymadım ama rüyamın çıkması çok ilginçti. Neyse,şimdiki rüyam (23 Mayıs 2000) da bir doğumla ilgili.Bu sefer rüyamda Mustafa Kemal Atatürk doğuyordu. Şimdi rüyamda şu anda hatırlamadığım başka bir rüyamdan kalkıyorum,yani uyanıyorum.Babamın yanıma bir bebek koyduğunu görüyorum."Annen Atatürk'ü doğurdu." diyor ya da ben annemin Atatürk'ü doğurduğunu anlıyorum.Yatak odasına gidiyorum,annem Atatürk'ü doğurduğu için çok mutlu.Bebek çok tatlı.Kucağıma alıyorum odamda...Eski zamandayız fakat giyimimiz gene aynı,evimiz gene aynı falan. Bilgisayara bile bakıyorum,hatta http://turgay.freeservers.com adlı adresim aklıma geliyor.Ama gene de eski zamandayız ve Atatürk doğmuştu.Atatürk'ün kardeşim olması çok hoş bir duyguydu.Babam "Çok uyudu,kalksın artık." diyor.Ben ise "Hayır,o gelecekte ülkeyi kurtaracak.Dinlensin." diye onu ablamın odasındaki koltuğa yatırıyorum ama ablam rüyamda yoktu.Her neyse,sonra dışarıya çıkıyorum.Eski zaman olmasına rağmen yollar,köprüler var.Fakat sarıklı falan yobazları görüyorum."He,he,he.Atatürk doğdu.Görün bakalım gelecekte neler olacak." gibisinden laflar söylüyorum içimden.Onların Atatürk'ün doğduğundan haberi yok.Fakat çok emindim ülkemize Atatürk'ün kurtarıcı olarak geldiğine...
Türkiye geçmişiyle barışacak
Rüyanız huzur ve mutluluğa kavuşacağınıza işaret etmektedir.Müjdeli haberler alacak ve sevineceksiniz.Aileniz de ekonomik sorunlarından kurtularak, rahata kavuşacak. Ülke genelinde ise ekonomik rahatlıklar ve reformlar olacak.Toplumsal barış gerçekleşecek, hoşgörü hayatımıza hakim olacak. Türkiye'de önemli hastalıkların çareleri bulunacak. Tarih düşmanlığı,Atatürk düşmanlığı yerini mantıklı eleştiriye bırakacak.Osmanlı dönemi ve ekonomik yapıları incelenerek günümüze uyarlama çalışmaları yapılacak.Beyaz Sarayın Osmanlı yönetim şekli olan eyaletler ve başkanlık sistemini,bize de önermesi ile yeniden gündemimize gelecek.Kısaca toplum aynada kendini görecek ve kendine gelecek. Yeni Atatürk doğacak diyebileceğimiz reformlar Türkiye'yi sevgi ve barış ortamına taşıyacak.Türkiye'nin Dünya da saygınlığı artacak.Tabiki bu gelişmeler,doğumlar sancısız ve sorunsuz olmayacak.Karanlığın en son noktası aydınlığın patlama noktasıdır. 14 Haziran 2000
692. TST
Şimdi gerçek hayattan birşey yazacağım.Bizim dershane biraz yobaz...Bizim sınıfta ateist(daha yeni yeni Allah'a inanıyordu ama Kuran'a inanmıyordu.)hatta bir ara satanist olmaya karar vermiş ama insan kestiklerini duyunca vazgeçmiş bir kız vardı.Türbanlı birinin yanında oturmaya başladı.Aylar geçti,o türbanlı kız neler demişse o da türbanlandı.Çok şaşırmıştım.Neyse,bugünkü rüyama geçiyorum.Rüyamda o sonradan kapanan kız türbanından sıkılmış ve çıkartmıştı.Önceden türbanlı olan "Neden çıkarttın?" dedi ve o da "Ya,bıktım artık." gibisinden bir şey dedi.Çok sevinmiştim.İşin garibi onun türbanını çıkarttığını bir arkadaşım daha görmüş.Hem de aynı gün gördük.
Arkadaşınız kendini insanlığa adayacak
Rüyanız eski satanist arkadaşınızın İslam dini hakkında bilimsel araştırmalar yaparak İslam dinine gerçek manada bağlanacağına işaret etmektedir.Bilgisini çok ilerleterek konferanslar verecek,kendini insanlara faydalı olmaya adayacak.Zatan çok temiz kalpli,humanist bir yapıda olduğu anlaşılıyor.Rüyanın aksine arkadaşınız ciddi bir arayış ve sabır içinde bulunuyor.
2592. TST
Eskilerini maalesef hatırlayamıyorum.Fakat ben cennete gidişimi filan yeniden gönderdim.Fakat bir tanesini hatırlıyorum. Sezen Aksu'yla Haznedar'da karşılaşıyoruz.Serçe Marka otomobilinden çıkıp yanıma geliyor.Sonra bizim eve götürüyorum ama nedense bizim ev köy evi...Sezen Aksu ile bayağı konuşuyoruz filan...Sonra ablam kavga çıkarıyor."Bari Sezen Aksu'nun yanında yapma!" diye kızıyorum.Bir de aynaya bakıyorum nedense tuvaletteyken. Eskilerini maalesef hatırlayamıyorum.Fakat ben cennete gidişimi filan yeniden gönderdim.Fakat bir tanesini hatırlıyorum. Sezen Aksu'yla Haznedar'da karşılaşıyoruz.Serçe Marka otomobilinden çıkıp yanıma geliyor.Sonra bizim eve götürüyorum ama nedense bizim ev köy evi...Sezen Aksu ile bayağı konuşuyoruz filan...Sonra ablam kavga çıkarıyor."Bari Sezen Aksu'nun yanında yapma!" diye kızıyorum.Bir de aynaya bakıyorum nedense tuvaletteyken. Eskilerini maalesef hatırlayamıyorum.Fakat ben cennete gidişimi filan yeniden gönderdim.Fakat bir tanesini hatırlıyorum. Sezen Aksu'yla Haznedar'da karşılaşıyoruz.Serçe Marka otomobilinden çıkıp yanıma geliyor.Sonra bizim eve götürüyorum ama nedense bizim ev köy evi...Sezen Aksu ile bayağı konuşuyoruz filan...Sonra ablam kavga çıkarıyor."Bari Sezen Aksu'nun yanında yapma!" diye kızıyorum.Bir de aynaya bakıyorum nedense tuvaletteyken.
Sizden gelen rüyalar çok orjinal ve geleceğe yönelik...
Rüyanız sevinçli huzurlu ve mutlu bir geleceğe adım atacağınıza işaret etmektedir. Bulunduğunuz ilden başka bir ile taşınacaksınız. İnsanlara faydalı olacağınız bir ortama girecek sevilen saygı duyulan bir konuma geleceksiniz. Bu aşamada ise bazı sorunlarla karşılaşacak ve hepsini aşacaksınız... Biz sizin rüyalarınıza özel ilgi gösteriyoruz. Bu rüyanızıda tabir etmiştim ancak siteye yükleme esnasında bir sorun oldu her halde. Sizden gelen bir dizi rüyaların hepsini tabir etmiştik. Sitede bulamadım ve şaşırdım. Sizden özür diliyoruz.
2975. TST
Rüyada saç kestirmek ne demek?Bugün de dahil (14.10.00) olmak üzere 1-2 kere böyle rüya gördüm de...Saçım kısayken de saçlarım bir anda uzuyor diye görüyordum.
Geçici ekonomik sıkıntılar
Rüyanız bir menfaat gelmesi için söyleyeceğiniz sözlere işaret ediyor.Bu günlerde az da olsa borç altına girerek,geçici sıkıntılar yaşayacaksınız. 26.10.2000
3086. TST
Evet,ben de eski rüyalarımın (harran hariç) silindiğini fark ettim.Demek ki yazın takip edemediğim zaman yorumladınız diğerlerini.Şimdi tarihini hatırlamadığım ama şu sıralar gördüğüm bir rüyam var.Bir kuzenim,ablam,ben ve bir kız (sanırım kuzenimin kızı yani yeğenim) var rüyada ama tam ayrıntılarıyla hatırlayamıyorum,hayal meyal hatırlıyorum.Biz bir yere gidiyoruz,saray gibi...Orada bir firavun heykeli var.O heykel canlanıyor ve gerçek bir firavuna dönüşüyor.Bize kötülük yapacağını anlıyoruz ama yapamıyor.Bir de bir grup adam var.Onlar firavundan da kötü ve firavuna kötülük yapmaya çalışıyorlar.Firavunun bir kafası yok oluyor ve kötü adamların yanına gidiyor.Sanırım boyun eğiyor.Biz de firavunu korumaya çalışmıştık halbuki...
Toplumda kötü konumdan iyi konuma geçiş var...
Rüyanız yanlış düşünceleri olan önemli bir gurubun daha mantıklı düşünerek faydalı konuma geleceklerine işaret etmektedir.
3374. TST
5.10.2000 günü rüyamda bir süt kutusunun üzerinde " www.turgaytst.com " ,yani web site adresimin yazdığını gördüm.Ve ben bunu biliyormuşum.Bunun anlamı var mı yoksa internet ile kafamı çok mu bozdum?
Web tasarım geleceğin mesleği ve sektörü olacak...
Rüyanız web tasarım işini daha ileri seviyeye taşıyarak profesyonel olarak çalışacağınıza işaret etmektedir.
3404. TST
Bugün (28 Ekim 2000) iki tane rüya gördüm.Şimdi ilkini yazıyorum.Ben bir yerden eve dönüyorum.Ev bir oda gibi ve akrabaların büyük kısmı (ananem filan,yani anne tarafı fazlalıkta) evde...1996'da ölen dedem (annemin babası)bizi ziyarete gelmiş.Hepimiz özlemden ağlıyoruz.İşin ilginç tarafı meğer babanem de ölmüş (aslında yaşıyor) ve o da ziyarete gelmiş ve o da ağlıyor.Fakat dedemi daha fazla sevdiğim için dedemle ilgileniyorum.Dedem ağlayarak "Ne zamandan beri tebrik edemedim.Üniversiteye başlamışsın.Tebrik ediyorum seni." diyor.Sonra gitme vakitleri geliyor.Sonra Asuman Arsan geliyor,oturuyor bir koltuğa filan.O kadar.
Ümidinizi kestiğiniz işler gerçekleşecek
Rüyanız ümidinizi kestiğiniz işlerin gerçekleşerek,ömrünüzün uzun olacağına işaret etmektedir.Ummadığınız bir yerden kolaylık ve yardım görerek,içinde bulunduğunuz sıkıntılardan kurtulacaksınız.Bu arada dedenizin sizlerden bir beklentisi olabilir.Anneniz ve yakın akraba çevreniz,arkasından bol bol Kur'an-ı Kerim okumayı ihmal etmemeliler.Babaanneniz de farkında olmadan yapacağı bir yanlıştan dolayı pişmanlık duyacak. 12.11.2000
3747. TST
Bugün (6 Kasım 2000) rüyamda sınıfça Batı müziği ile halay (ama Kürt Halayı) çektiğimizi gördüm.Önce ben breakdance yapıyormuşum,sonra sınıfça halay çekmişiz ama ben tam ayak uyduramamıştım.Bir de Banu Alkan'ın Oxford Üniversitesi'ni kazandığını gördüm.Ha ha ha!Aslında Türkiye'de bir yer kazanmış ama sonra Oxford'a yatay geçiş yapmış.
Banu Alkan adından sıkça söz ettirecek
Rüyanız bu günlerde sınıfça yaşayacağınız sıkıntılı ve hoş olmayan olaylara işaret etmektedir.Banu Alkan'a gelince bu günlerde adından sıkça söz ettirerek, gündemde kalmayı başaracak. 25.11.2000
3805. TST
Bugünkü (28 Ekim 2000) ikinci rüyam diğerinden de ilginçti.Gerçi daha rüyalar gördüm ama biliyorsunuz,her rüya hatırlanmaz.Hatırlananlar da yarım yamalak hatırlanır.Neyse,bugün ben bomboş çimenli bir arazideyim.Daha insan oluşmamış,anlayacağınız ilk insan bendeniz oluyorum.Sonra Cebrail geliyor.Cebrail kadın şeklinde bir melek...Cebrail bana bir takım görevler veriyor.Bu arada çimenler,otlar o kadar güzel ki renkleri bile farklı.Bir de benim kedilerim,kuşlarım filan var kümeste ve onları arasıra çıkartıyormuşum.Dünya alabildiğine otluk...Neyse,ben bu görevleri unuttum uyanınca ama rüyanın devamı da var.Ben Süpermen oluyorum ve uçarak zamanda yolculuık yapıyorum.1800'lerden 60'lı yıllara,ortaçağdan günümüze kadar birçok zamana gidiyorum ama şu an hepsini hatırlamıyorum.O zamanlarda Süpermen olarak uça uça insanlara yardım ediyorum,insanlar bana bir efsane olarak bakıyor,değişik insanlarla tanışıyorum ve uçarak başka bir zamana atlıyorum.Hatırlayabildiğim iyilikler bir grup insanı kötü adamlardan korumak ve babası kaybolan bir kızı canlı yayında babasına kavuşturmak.Şu baba-kız işini açıklayayım.Kız 60'lı yıllarda yaşıyor ve ben bir efsane olduğum için bana babasını bulmamı söylüyor.Ben de babasının gelecekte yaşadığını (1990'lı yıllar ya da 2000) ve ona götüreceğimi söylüyorum.Onları bir televizyon programında buluşturuyorum.Bu arada bir ayrıntıyı daha söyleyeyim,süpermen&Cebrail'den görev almış Adem gibi ilk insan olmama rağmen normal insan kılığına da giriyorum.Bu arada uçarken bir ara aşağıda tren yolu da görmüştüm.
Yeni buluşlara imza atacaksınız...
Rüyanız sevinç ve müjdeye işaret etmektedir. Astronomi konusund buluşlar yapacaksınız. Emin ve güvenilir bir insan olduğunuz anlaşılacak. İnsanlığa faydalı buluşlara imza atacaksınız. Asrımızda gelmesi beklenen kurtarıcı geldi. Kurtarıcı insanlığa huzur ve mutluluk getirecek...
3885. TST
Bugün (26.10.2000) çok rüya gördüm ama sadece bir tanesini hatırlıyorum ve sanırım ilginç bir anlamı olması gerekiyor.Ben eve dönerken yobaz bir aileye rastlıyorum.Çocuklarını (kız ve türbansız-gözlüklü) okula götürüyorlar.İlkokullu Kız okula gitmek istemiyor.Kocası "Aman zaten kız.Gitmek istemiyorsa gitmesin.Gerek yok."diyor.Ben bunu duyunca türbanlı kadının yanına gidip "Hayır,onun okuması lazım.Onu okutun."gibisinden şeyler diyorum.Türbanlı kadın da bana katılıyor ve okul yoluna devam ediyorlar.
Halkın sorunlarının farkında olunması gerekir..
Rüyanız toplumda yaşanan başörtüsü tartışmaları halkı psikolojik sorunlara sürükleyeceğine işaret etmektedir. Devlet ve etkili çevreler yaptıkları yanlışın farkına vararak dini inançlarının gereğini yerine getiren insanları yobazlarla ayrı tutacaklar.
4129. TST
Bugün (24.10.2000) karışık bir rüya gördüm.Bir yerden dönüyordum.Bizim otoparka ulaştım.Benim ablam ve kısmetlerinden biri gelinlik-damatlık içindeydi.Evlenmişler.Gerçi daha onu görmedik ama rüyamda gördüm işte...Yanlarında ise Yasemin Yalçın ve Tan Sağtürk de öylelerdi.Yani onlar da evlenmişler.Sonra arkadaşım Ali arabası ile gene gelinlikli-damatlıklı olarak ayrıldığı kiz arkadaşı ile geldi.Onlar da evlenmiş yani...Bu arada bir deli görüyorum.Delilerden tırstığım için yanına fazla yaklaşmıyorum.Hatta yolumu değiştiriyorum.Fakat sonra o delinin kardeşim olduğunu öğreniyorum.Onu korumam altına alıyorum,koluna giriyorum.Halbuki başka kardeşim yok.Sonra kayalıklı bir yerde (bu başka rüya da olabilir) Michael Jackson'ın imza dağıttığını görüyorum.Özel olarak dağıttıkları Michael posterinden bana kalmamış.Sonra küçük bir postaneye giriyorum.Postaneci mektup arkadaşlarıma (gerçek hayatta var) attığım iki mektubun gitmediğini söylüyor ve bana geri veriyor.Birine meğer MJ posteri göndermişim.Poster eski ama onu alıp tekrar kayalık yerden MJ'nin imza dağıttığı (deniz kenarı olabilir) yere gidiyorum ve imzayı alıyorum.Aslında daha çok olaylar gördüm ama hatırlamıyorum.Mesela birinin salonunda birşeyler olmuştu ama hatırlamıyorum.
Arzularınıza kavuşacaksınız...
Rüyanız arzularınıza kavuşacağınıza işaret etmektedir. Yakında kız arkadaşınızla aranızda söz yapabilirsiniz. Size ferahlık ve neşe verecek haberler alacaksınız. Sizin gönderdiğiniz güzel haber biraz gecikecek. Hayatınız huzur ve mutluluk içinde geçecek. Bazı basit sorunlarla la karşı karşıya kalacaksınız ama bu sorunlar sizin aşamayacağınız sorunlar değil. Önünüzde çok güzel bir gelecek var, o geleceğe doğru yılmadan yürümelisiniz.
4465. TST
Bugün ve dün (10-11 Kasım 2000) birçok karışık rüya gördüm.Şimdi hatırlayabildiklerimi gene karışık karışık yazıyorum.Bir aile komşumuzla (onlar da aile) evde oturup televizyon izliyoruz.Televizyonda bir türlü izleyemediğim Michael Jackson'ın "Ghosts" filmi başlıyor.Onlar (komşu) başka şey izlemek istediklerini söylüyorlar.Ama annemler benim o filmi izlemek istediğimi ve onun kalacağını söyleyerek beni şaşırtıyorlar............Tıpkı Babaevi'ndeki Bilge'nin değişmesi gibi Şebnem Ferah'ın yerine başka birini alıyorlar.Zaten Şebnem Ferah'ın gerçek ismi öyle değilmiş.Özlem Tekin'in doğum günü oluyor ve pastasını yeni Şebnem Ferah ve Aslı'ya kestirtiyor Özlem Tekin...O doğum günü partisinde aslında skandal olmayan ve Şebnem&Aslı'nın özür dilemesine rağmen bir skandal oluyor ve bu gazetede çıkıyor...............Ben uyur gezer olarak mutfağa gitmişim ve gerçek hayatta da mutfakta olan irmik helvasını yine uyur gezer olarak döke döke yiyorum.Sonra kendime geliyorum.Anneme uyur gezer olduğumu,daha önce böyle birşey olmadığını söylüyorum,"Biraz da dökmüşüm.Haberin olsun" diyorum,annem de uyur gezer olduğuma hiç şaşırmadığını çünkü yatakta da habire döndüğümü söylüyor.
Sevinç ve mutluluğa kavuşacaksınız...
Rüyanız sevinç ve mutluluğa kavuşacağınıza işaret etmektedir.Cimrilikten kurtularak cömert davranacaksınız. Hayatı ciddiye almalısınız, hayatta rövanş yoktur.
4832. TST
Bugün (22 Aralık 2000) bir rüya gördüm.Çok kötü bür giriş oldu ama anlatmaya başlıyorum. Ben akrabalarla (baba tarafı) ve ailemle oturuyorum.Sonra babamla kavga ediyoruz (babanem de etkili oluyordu galiba) ,sonra ben bşr çanta hazırlayıp evden kaçıyorum.Ben sürekli "ermişim" ile biten laflar söylüyorum "dermişim","edermişim" gibi...Sonra da insanlar "Bu çocuk ermiş.Zaten evden ayrılıp kendi hayatını çizecek.Tüm ermişler böyle ermiş oldu" diyorlar.Ben de çok zengin olacağımdan eminim (yani kavganın nedeni para filan değil ama bir yerde yaşayıp hayatımı çizmek zorundayım sonuçta) ama kalacak yer bulamıyorum ama gittikçe zengin olacağımdan ve ermiş olacağımdan emindim rüyamda işte...Yani her an rüyalarımda Hasan Mezarcı'ya bile rakip olabilirim yani...Keh keh.
Her türlü tartışma ortamından uzak durmalısınız
Rüyanız yakın çevrenizle bir konuda fikir ayrılığına düşerek,tartışacağınıza işaret etmektedir.Her türlü tartışma ve kaos ortamından uzak durmanızı tavsiye ederim. Yanlışlarınızı telafi ederek yakında bir seyahate çıkacaksınız.Doğru olduğuna inandığınız değerleri yaşamaya özen göstererek,emniyet ve güven ortamında bulunacaksınız.İlahi lütuf ve ihsana kavuşarak,müjdeli haberler alacaksınız. Hasan Mezarcı'ya rakip olduğunuz takdirde işiniz kötü ...(şakaydı) 13.01.2001
4917. tst
Bugün kötü bir rüya gördüm,sanırım tabiri pek iyi değil,inşallah fazla önemli değildir.Ben çorap arıyorum.Bulduğum çorapların hepsi ya delikli,ya küçük.Babamın çorap dolabına gidiyorum.Anneme "Doğru dürüst çorap var mı?" diye soruyorum.O da dolabımda olduğunu söylüyor.O çorabı buluyorum.Sonra fark ediyorum ki içinde b__ var.Anneme nedenini soruyorum."Başka yok." diyor,ben de giyemiyorumBu arada bir de matematikçi bana test verirken görmüştüm.Bu dündü.
İhtiyaç sahiplerini unutma
Rüyanız fakir fukara gözetilmeden biriktirilen bereketsiz mala işaret etmektedir.Malınızdan fakirlere ve ihtiyaç sahiplerine yardımlarda bulunursanız o malı huzurlu ve mutlu bir hayatta yeme fırsatını yakalarsınız.
Toplam Kayıt Sayısı 5014
Bulunan Kayıt Sayısı 19

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home