Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Çarşamba, Kasım 15, 2006

TST-Interactive
03/16/01 4:28 PM

Rüyalarım
5308. TST
Bugünkü (6 Ocak 2001) rüyamın kesin bir anlamı vardır. Neyse, ilk önce televizyonda arka arkaya son dönemde çekilmiş tüm Türk filmlerini gösterdiklerini gördüm. Kahpe Bizans'a sıra geldiğinde konuk sanatçıların Sezen Aksu ve Şebnem Ferah olduğunu görüyoruz ailem ve çok bilmiş bir kuzenimle... Ama önceden ben biliyormuşum. Sonra karne almaya gitmişim. Sanki üniversitede karne varmış gibi hem de... Hatta takdir belgesi bile varmış. Ben de takdir belgesi almışım. Sonradan vermişler ve çok sevinmişim. İşin ilginci takdir belgesi oyuncak ayı şeklindeymiş. İlkokuldan beri ilk kez takdir belgesi aldığım için ve sonra alamayacağımı düşündüğümden (çünkü hazırlıktayım ve başarılı olmamın nedeni İngilizcem...) onu hatıra olarak saklamayı düşünmüşüm. Fakat onu tam yola çıkmışken bir köpek yemiş. Çok üzülmüşüm ve eve döndükten sonra kırtasiye'ye geri dönüp biri ayı, biri kağıt olmak üzere 2 tane takdir belgesi satın almışım. Yolda hep sular vardı kıyıya doğru ve ordaki bir kızdan o suların içine birinin düşüp öldüğünü öğreniyorum.
Hayal gücünüz çok kuvvetli
Rüyanız ibretli ve hikmetli gelişmelerle karşılaşarak,hayatın bazı gerçekleri ile yüz yüze geleceğinize işaret etmektedir.Bu güne kadarki hal ve hareketlerinizle artı puanlarınızın çoğaldığı ve hatta mükafat görecek bir konuma geldiğiniz ayrıca hayal gücünüzün çok kuvvetli olduğu rüyanızdan anlaşılıyor.Kafanızda tasarlayıp da gerçekleştiremediğiniz bir şeyi meydana getireceksiniz.Ancak hasımlarınız yapmak ya da gerçekleştirmek istediğiniz şeylere engel olmak isteyecek ve size fırsat vermek istemeyecekler.Dikkatli ve temkinli olmalısınız.Geçici ve önemli olmayan sıkıntılar yaşayarak,ilginç ve garip haberler alacaksınız. 28.01.2001
5511. TST
Herhalde TST'yi ben kaptım. Yoksa o mesaj gitmezdi. İlk öncelikle o mesajı aslında e-mail'le yolladığımı ama geri döndüğünü, o yüzden burdan yolladığımı söyleyip rüyalarıma başlıyorum. Bu rüyaları geçen hafta gördüm ama tarihi hatırlamıyorum. Yukardaki tarihi kafadan attım zaten... Ben gerçek hayatta İzmir'de 35'lik CD Tower (CD'lerin konulduğu duvara monte edilen kule) almıştım. Rüyamda ise daha da uzununu almıştım, yanına asmıştım ve bir sürü CD'yi de koymuştum. Bir başka rüyamda ise bir konser gibi birşey vardı. Sandalyeler önceden ayırtılmıştı ve önlerde Sezen Aksu gibi ünlüler oturuyordu. Ben de önde oturuyordum. Fakat herkes yerinde durmuyordu, o yüzden sandalyeler boş kalabiliyordu, mesela ben o sırada bazı maceralar yaşıyordum. Ama bazılarını görmüştüm. Neyse, üst katta (ama sahne açık havaydı) gazeteciler filan da vardı. Mesela Blue Jean'in editörü Tolga Akyıldız... İşin ilginci görüntüsü bizim İngilizce hocalarımızdan biri MR.Can'a aitti. Sonra başka bir dergiden (sanırım Tempo) biri geldi. Bana iş teklif etti yazdıklarımdan dolayı... Ben düşüneceğimi söyledim. Bunun dün Tempo'dan gelen hediye kitapla alakası var mı? Ayrıca bugün (yani 16.01.2001) spor salonundaydım. Spor yapıyormuşuz orda rüyamdaki kahramanlarla... Gene küçük maceralar yaşadım ama nedense ben yaşadığım maceraları hatırlamıyorum. Sonra deprem oldu, uyandım. Aaaa, ilk kez rüyamın saatini (5 buçuk) söyleyebilicem çünkü depremin zamanı belli...
Sezen Aksu sanatın zirvesinde ki önderliğini koruyacak...
Rüyanız çok yakın gelecekte Sezen Aksu'nun önderliğinde ortaya çıkacak bir oluşumun topluma, huzur ve refah getirecek çalışmalar yapacağına işaret etmektedir. Üniverste camiasını da içine alacak çalışmalar sanat dünyasına yeni kan getirecek. Sanat insan ve toplumun yararına, sanatçı ise kendi geleceğine yatırım yapacak. Sanatçıların topluma olan katkıları sayesinde halk tarafından daha fazla sevilecek, saygı uyandıracaklar. Sanatçılar artık özel hayatlarıyla uçuk, fikir ve davranışlarıyla gündeme gelmeyecekler. Yaptıkları iyi işler onları toplumun sevgilisi haline getirecek...
5549. TST
Bugün kötü sayılabilecek bir rüya gördüm (21.01.2001)... Özlem Tekin genç yaşta ölecekmiş ve hatta bunu hissederek "Genç yaşta öldüm." gibilerden bir şarkı yapmış. Hatta kaset kabında o şarkının sözlerini okuduğumu hatırlıyorum. İnşallah kötü bir tabiri yoktur çünkü ben Özlem Tekin'i çok seviyorum.
Özlem Tekin sanatıyla uzun yaşayacak...
Rüyanız Özlem Tekin'in ömrünün ve sanat yaşamının uzun olacağına işaret etmektedir. Sanatçılar ülkemize ve ekonomik hayata katkıda bulunacaklar. Ülkemiz sıkıntılarını bir bir aşacak huzurlu ve mutlu günlere kavuşacağız..
5793. TST
Bugünkü (25.1.2001) rüyama geçmeden önce belki gerekir diye birşey söylemek istiyorum. En yakın kuzenim de bana geçenlerde kazık attığı için insanlara güvenim kalmadı. Şimdi rüyamda okula giderken bizim sınıftan bir arkadaşla karşılaşıyorum. Onunla okula giderken bir köpekle karşılaşıyoruz. O (kız) korkup uzaklaşıyor. Ben de çok korkmama rağmen yanına yaklaşıp "hoşt hoşt" diye ayağımı vuruyorum. Neyse, sonra gelmiş geçmiş hiçbir okuluma benzemeyen okula varıyoruz. Bu arada sınıfa girdik mi hatırlamıyorum ama tekrardan çıktık ama yanımdaki kişi hep değişiyordu. Bir herhangi bir kuzenim oluyordu, bir de harhangi bir arkadaş oluyordu. Sonra zaten önceden de güvenmediğim başka bir kuzenim yanımdayken, bir dergide ikimizin de mesajının çıktığını görüyoruz. Ama onun 1 tane, benim de 2 tane... O sadece 1 tane dergi alıyor kendisi için ve bana "Sana sonra fotokopi çektiririm." diyor ve uzaklaşmaya çalışıyor. Ben "Hayır,saçmalama. Ya çektirmezsen? Ben ya dergisini alırım ya hiç almam" diyorum ve başka bir dergiciden cepimden para çıkarıp alıyorum.
Günlük olayların dışına çıkacaksınız
Rüyanız girişimde bulunacağınız işlerde başarılı olarak, bilginizi arttıracağınıza ve saygın bir insan konumuna geleceğinize işaret etmektedir.Bu arada çevrenizde zevk ve sefasına düşkün ayrıca aşırı tamahkar hasımlarınız var ve size zarar vermek istiyorlar.Size herhangi bir zarar veremeseler de dikkatli ve temkinli olmanızı tavsiye ederim.Günlük olayların dışına çıkarak,hadiseleri derinlemesine inceleyecek,bilim ve sanata değer vereceksiniz.
5825. TST
Bugün (26.1.2001) rüyamda gece yarısı yatağımda kendimi radyo dinlerken gördüm. Sanırım DJ de bizim evdeydi ama aletleri yoktu ve DJ kadındı. Neyse, sonra herkes yatmışken tam yatmaya hazırlanıyorum ki salondaki ışığı açık bıraktığımızı fark ediyorum. Kuşumuz salonda olduğu için "Fıstık'ın ışığını yanık unutmuşuz."diyorum.O,o sırada ötüyordu.Gerisini hatırlamıyorum ama başka rüyam da var. Annem ve ben ablamın sınavlarına girip ona yardım ediyoruz. Yani bir kişinin sınavlarına 3 kişi giriyor. Örneğin İngiliz Dili'nde matematik olmamasına rağmen girdiğim sınavlardan biri o oluyor ve "Herhalde 45 alarak geçer." diye düşünüyorum. Sonra eve minibüs şeklinde dolmuş ile (ama sarı değil) dönüyorum. Ertesi günü mü ne gene ablamın okulunda konser oluyor. Bir Latin şarkıcısı geliyor. Kadın'ın dansçıları da var, şov yapıyorlar ama bir şarkı söyleyip gidiyorlar. Seyirciler yerlerinde bakaklıyorlar, orda konserin 1 şarkılık olduğunu öğreniyoruz. Ben "Ne saçma... Daha ısınamamıştık bile..." diyorum. İlkokul öğrencileri de konseri izlemek için gelmiş. Sağ tarafımda öğretmenleriyle birlikte bayağı kalabalık gözüküyorlar. Bir tane hareketli erkek çocuğu vardı. Hocası onu azarlıyor, tartışıyorlar ve hocası kız öğrencilere "Görüyor musunuz arkadaşınızı vıdı vıdı" filan diyor. Ben hemen küçücük öğrencinin hareketliliğini ve popülerliğini çekemediğini anlıyorum, içimden adama laf söylemek geliyor ama yanlış anlaşılır diye söylemiyorum. Ama adam bakışımdan anlıyor ayıpladığımı ve susuyor. Annem ve ablamdan ayrı ayrılıyorum. Onların işi vardı galiba... Sonra gene dolmuşların oraya gidiyorum. Şöföre gideceğim yeri söylüyorum ama adam "Başkalarının da gelmesi gerekiyor"diyor. Daha dün tek başıma binmiştim" diyesim geliyor ama "Yeni uygulama herhalde"diye düşünüyorum. "Eğer gelmezlerse yürürüm. Zaten fazla mesafe yok"diyorum.Bekliyorum insanların gelmesini ve insanlar geliyorlar da.Piknik havası oluyor orda... Mutlaka onların arasında dolmuşa binecekler de vardır ama ben vazgeçiyorum nedense ve yürüyerek gidiyorum. Orda bir lise görüyorum. Liseli öğrenciler oyunlar oynuyorlar. Mesela erkekler basketbol oynuyor. Voleybol oynayan kızların topu bana doğru geliyor. Top oyunlarını pek beceremediğimden rezil olmayayım diye hafifçe topa elimle vuruyorum ve onlara yavaş yavaş gidiyor.
Dedikodu ve tartışmalardan uzak durmanız sizin için daha yararlı
Rüyanız yaşadığınız hadiselerden gerekli dersi çıkarmanız gerektiğine işaret etmektedir.Hayırlı bir işe girişimde bulunacağınız ayrıca ablanızın stresli ve heyecanlı hadiselerle karşılaşacağı rüyanızdan anlaşılıyor.Aleyhinizde çıkacak dedikodulara kulak asmamanızı ve her türlü dedikodu ve tartışma ortamından uzak durmanızı tavsiye ederim.Bu günlerde bir haber alacak ve mütevazi bir insan olmaya devam edeceksiniz.Çalışmalarınızdan iyi sonuçlar alarak,insanların beğenisini kazanacaksınız.
5896. TST
Bugün (29.01.2001) rüyamda bazı arkadaşlarım ve annemle bir odaya kapandığımızı gördüm. Şimdi nasıl anlatsam, Big Brother yarışması gibi yani... Bazı arkadaşlarım (liseden ve üniversiteden) ve annem gruplar oluşturmuşuz ve her grup grup içindeki diğer 2 kişiyi ya da nadiren başka gruptakileri korkutuyordu.Hatta bazen kostümler bile giyiyormuşuz.En korktuğumuz şeyleri tespit edip korkutuyormuşuz, \"bö\" filan yapıyormuşuz ama bazen de gıdıklıyormuşuz birbirimizi... Mesela beni gıdıklamışlardı ve ben hafif korkmuştum. Yani böyle saçma bir rüyaydı. Hiç buna benzer bir rüya gördüğümü hatırlamıyorum. Yani konu açısından...
Arkadaşlarınızın durumlarına vakıf olacaksınız
Rüyanız girişimde bulunacağınız işlerde başarılı olarak, bahsettiğiniz kişilerle birlikte hatalı ve yanlış davranışlardan uzak duracağınıza işaret etmektedir.Her türlü tartışma ve kaos ortamından uzak durmanızı tavsiye ederim. Arkadaşlarınızın durumlarına vakıf olacaksınız ya da arkadaşlarınız size galebe çalacak.
5968. TST
31.01.2001 ... Bugün rüyamda gene sizle ilgili bir rüya gördüm. Siyaset Meydani gibi bir televizyon programında tabirci.com tartışılıyordu. Ayrıca sitenize girdiğimde "Eleştriler" bölümünde bazı insanlar fotoğraflarını da koyabiliyorlardı. Sadece 1-2 kişi koymamıştı. Ben de koymak istemiştim ama nasıl koyulacağını bulamamıştım "Sonra koyarım" demiştim. Eleştriler bölümünde Mustafa Altıoklar da vardı fotosuyla birlikte.Ama o aynı zamanda tabirci.com da da çalışıyormuş. Bir de Eminem'i gördüm ama başka rüya.Eminem'in saçları henüz kahverengiymiş. Biliyorsunuz annesi ve ananesi ile arası pek iyi değil.O zamanlar da değilmiş ve annesiyle ananesi "Hadi bakalım, saçını sarıya boya da görelim." demişler ve o da banyoya gidip boyatmış. Aslında onlar da istiyorlarmış ama gıcıklığına demişler, Eminem de inadına boyamış. Sonraki rüyam çok karışık... Yazlıklar, akrabalar, köpekler, balkondan aşağı inemeye çalışmalar filan, anlatamayacağım. Ama annemin Didim'deyken "İnşallah Saroz'da balkondan düşersin de burnun şakır şakır kanar." dediğini hatırlıyorum. Aslında öyle birşey istemez. Hatta bu rüyamı ona anlattığımda "Allah korusun. Hiç hayatta yapmayacağım şey." dedi.
Yaşantınız boyunca sürekli başarılar elde edeceksiniz
Rüyanız tabirci com'un önümüzdeki günlerde rüyanızda da gördüğünüz gibi,televizyon programlarında haber konusu olacağına işaret etmektedir.Çevrenizde sevilen ve aranan bir insan konumuna gelerek,yaşantınız boyunca sürekli başarılar elde edeceksiniz.Annenizin yanlış söylem ve davranışlarda bulunmaması gerektiği rüyanızdan anlaşılıyor.
6143. TST
Şimdi 1996 ya da 1997de gördüğüm nostaljik bir rüyamı yazmak istiyorum. Belki son kullanma tarihi geçmemiştir rüyamın... Tarihi hatırlamadığımdan kafadan attım. Herneyse, rüyamda kıyamet günü geliyormuş. Herkes dışardaymış. Herkes küçük bir çanta hazırlamış. Birden gökyüzünde kıyamet'e çok az kala UFOlar belirmiş. Uzaylılar bizleri kurtarmak için gelmişler. Artık onların gezegeninde yaşayacakmışız. Bizi ışınlarıyla UFOlarına çekmişler. UFOlar o kadar çok vardı ki, herkese yeterdi. Bazıları büyük, bazıları daha küçüktü. Mesela biz birkaç kişinin sığabileceği bir UFOya binmiştik. Uzaylılar aynen belgesellerdeki gibi, onları gören insanların anlattığı gibiydi. Pilot Uzaylı kocaman kara gözleriyle bana bakmıştı. Sonra aklıma kuşum Fıstık geldi. Onu da almak için eve döndüm herkes UFOlara binmişken... Onu alıp döneceğimden emindim. Kıyamet de yaklaştığı için hava da garipleşiyordu. Fakat nedense Fıstık muhabbet kuşundan çok cennet papağanına benziyordu. İşte 4-5 yıl önce gördüğüm rüyam...
Ulaşılması güç arzu ve isteklere sahipsiniz
Rüyanız uzun emellere ayrıca ulaşılması güç arzu ve isteklere sahip bir insan olduğunuza işaret etmektedir.Gerçekleşmesi zor belki de şimdilik imkansız olan bu hayallerinizin bir gün gerçekleşmesi dileğiyle...
Toplam Kayıt Sayısı 6326
Bulunan Kayıt Sayısı 27

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home