Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Çarşamba, Kasım 15, 2006

TST-Interactive
05/13/01 8:27 PM

www.tabirci.com
6355. TST
Bugün (14.2.01) çok karışık rüyalar gördüm. Bakalım yazmayı başarabilecek miyim. Akmerkez, Carousel gibi bir alışveriş merkezindeydim. Tuvaletim gelmişti galiba... O yüzden tuvalet arıyordum. Doğulu bir genç adam gördüm giderken... Neyse, bir baktım tuvalette annem va ablam da var. Kadınlar tuvaleti kapalı olduğu için girmişler. Bir de o adamın iki erkek çocuğu vardı. Ellerinde silah vardı ve gözleri nefret doluydu. Nedense insanların tuvaletle ilgili yapacağı birşey olduğu zaman rüyalarda tuvalet bulamazlar. Yapacak biryer bulduklarında ise insanlar size bakar, utancınızdan yapamazsınız. Neyse, ben de tam tuvalete girdim, ablam sanki başka tuvalet yokmuş gibi kapıyı zorladı. -Yapma- filan diye direndim. O silahları olan iki çocuk ben erkeğim diye herhalde ablamın başına silah dayadılar o küçücük boylarıyla ve götürmeye kalktılar. Ben de sinirlendim, tuvaleti muvaleti unuttum. -Yapmayın, ne karışıyorsunuz. O benim ablam. Hem şiddetle iş hallolmaz- diye silahın zararlarını anlattım o nefret dolu bakışlı küçük çocuklara ve barışı anlatmaya çalıştım. Bu arada hazır tuvalet konusu açılmışken birkaç gün önceki rüyamı da yazayım. İlk kez rüyamda yapabildim (büyük) ama dışkım solucanlı-kurtlu çıktı. Üstelik kapıyı kilitlerken dayanamadığımdan yere de yapmıştım ama sonra onları selpakla aldım. Neyse, bugünkü rüyalarıma devam ediyorum. Bir film çekimi vardı. Divas Live misali Celine Dion, Mariah Carey gibi divalar oynuyordu filmde... Titanici çekenler yapıyordu filmi. Sette Titanic gemisi yıllar sonra karaya vurmuştu biraz paramparça ve örümcek ağlı olarak... Hani Titanicin müziğinde aaaa diye melodiye uyan bir kadın sesi vardı ya... Celine Diondan bahsetmiyorum. Durun soundtrack kabına bakayım. Adı Sisselmiş. Kadın rüyamda orta yaşlı, kısa boylu, şişman bir kadındı. Gerçek hayattaki halini bilmiyorum. Divalardan çok başrölü o oynuyormuş. Senaryoda Titanicin içine giriyor ve ordaki hayaletlerle mücadele ediyordu. Özel bir bomba ile Titanicin içindeki hayaletleri imha ediyordu. Sonra çıktı. Politikacılar vardı dışarda... Tansu Çiller vardı mesela. Sissel (adını rüyamda bilmiyordum, demin kaset kabından baktım ) Tansu Çilleri taklit edip geminin önündeki kürsüye çıkmıştı ve herkes onu takdir ediyordu. Çok iyi birşey başarmış. Aslında daha çok olaylar oldu sette ama hatırlayamıcam. Hatırlasam da karışık olduğundan yazamıyacağım. Bu arada neden o 4 işareti kullanamıyoruz. Soru işaretisiz, tırnak işaretsiz yazmak çok zor oluyor. Bu arada birkaç gün evvel Chayannei Arapmış diye gördüm. Galiba insanların istemediği birşey yapacak (çünkü buna benzer başkasının rüyasının tabirini okumuştum) çünkü çeyrek çıplak bir biçimde terbiyesiz bir biçimde dans ediyordu. Ben bile izlerken utanmıştım. Yanımda kadınlar filan vardı.
Yanlış görüş ve düşüncelere sahip insanlardan uzak durmalısınız
Rüyanız bu günlerde yaşayacağınız ailevi bazı problemlere işaret etmektedir.İçinde bulunduğunuz sıkıntılardan kurtularak rahatlayacak,müjdeli ve sevinçli haberler alacaksınız.Daha mantıklı ve istikrarlı hareket etmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Hakkınızda yapılacak dedikodulara kulak asmamanızı tavsiye ederim.Sabretmeniz gereken bir durumla karşı karşıya kalacak ve insanları doğru yola kılavuzlayacaksınız. Kazancınızı israf derecesinde sarfetmemelisiniz.Aksi takdirde sıkıntı içerisine girmeniz söz konusu olabilir.Bir kadın yüzünden sıkıntıya düşeceğiniz rüyanızdan anlaşılıyor.Hayatın da bir oyun ve oyalanmadan ibaret olduğu gerçeğini insan idrakine sunan gerçeklerle karşılaşacaksınız.Sermayesi laf ebeliği ve düzenbazlık olan zararlı ve yanlış görüşlere sahip insanlardan uzak durmalısınız.
6506. TST
Dün (17.02.2001) rüyamda 1996da resim sergisi açma hazırlıklarındayken heyecandan kalp krizi geçirip ölen dedemi gördüm. Tabi aynı zamanda desenatör, heykeltraş, müzisyenlik gibi özellikleri de vardı ama ressamlığı ön plana çıkıyordu. Her neyse, rüyama geçiyorum. Ressamlar Kongresi gibi birşey varmış.Birçok ressam ve ailesi katılmış bu kongreye... Konuşmalar filan olacakmış. Duvarda Atatürkün ve Barış Mançonun fotoğrafları asılıymış. Barış Mançonun fotoğrafı o öldükten sonra asılmış. Böylece müzisyenlere değer verilmeye başlamış, liderleri BM seçilmiş. Neyse, orda ressamlara pek önem vermemişler. Dedemin de arasında bulunduğu ressamlar sıkışık tepişik, ayakta bekletiliyorlarmış. Dedem işte o zaman ölmüş. Çok üzülmüşüz. Baştakiler hatalarını anlamışlar. O binada aynı zamanda ressam mezarlığı da varmış. Dedem Kerim Tarhan-ı (fazla ünlü değildi) en büyük ve gösterişli mezara gömmüşler. Ayrıca Atatürk ve Mançonun bulunduğu duvara ressamların lideri olarak dedemin de fotoğrafını asmaya karar vermişler. Sonra zaman makinasıyla mı ne o ölüm anına geri dönmüşüz. Nasıl öldüğünü gösterecekmişim aileme ve Tan Sağtürke... Ne alakaysa artık. Tan Sağtürkle gerçek hayatta fotoğraf çektirmiştim de, belki o yüzden bizim yakınımız olmaya hak kazandı rüyamda... Neyse, bu sefer herşey daha farklıydı. Sandalyeler ferah ferahtı ve dedemin tabutunu önceden hazırlamışlardı. Çok şaşırmıştım. Çünkü hiçbirimiz müdahele etmemiştik. Sonra sinema salonu gibi düzenlenen koltuklara oturduk. Dedem de öleceğini hissediyormuş. Ondan saklanmışız, çünkü müdahele etmememiz gerekiyormuş. Hatta ben öleceğini bile bile elimiz kolumuz bağlı oturduğumuzdan ağlıyormuşum ama buna mecburmuşuz. Çünkü biz yakın gelecekten gelen kişilermişiz. Dedem bizden 3-4 koltuk önde oturmuş. Arar gözlerle bir o yana, bir bu yana bakıyormuş biz nerdeyiz diye... O sırada herkes İstiklal Marşını söylemek için ayağa kalkmış. Dedem bu sefer İstiklal Marşı okunduktan sonra ölmüş. Bu rüyada çok ağlamıştım.
Korkulu ve risk taşıyan işlere girmemelisiniz
Rüyanız ümit kestiğiniz şeylerin gerçekleşerek,değişik vesilelerle rızık elde edeceğinize işaret etmektedir.Çeşitli iyilik ve güzelliklerle karşılaşarak,ilim ve hikmet sahibi olacaksınız.Görüş ve düşüncesi tutarlı aynı zamanda ilmin her şubesinden haberdar ya da emir ve yasak koyma yetkisine sahip olan bir kimseden yardım göreceksiniz.Söylemlerinizde daha dikkatli olmanız ayrıca korkulu ve tehlikeli işlere girmemeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Eski dostlarınızla bir araya gelecek ya da haberleşeceksiniz.Dünya işlerine akıl erdiremeyecek fakat ahirette beklediğinizi bulacaksınız.Hayatın da bir oyun ve oyalanmadan ibaret olduğu gerçeğini insan idrakine sunan gerçeklerle karşılaşacağınız rüyanızdan anlaşılıyor.
6714. TST
Bugünkü rüyam (25.2.01) da çok saçmaydı. Yonca Evcimik teyzemmiş. Ama gerçek teyzemin adıyla hitap ediyormuşum ona... Ama aynı zamanda Yonca Evcimikmiş, yani şarkıcıymış. Eskidenmiş galiba ama... Neyse, kuzenlerim ve teyzem olan Yonca Evcimik de bizimle kalmaya başlamış. Yani, artık aynı evde kalıyormuşuz ve kuzenlerim anneme hem teyze; hem anne, biz ise teyzemize tem teyze; hem anne demeye başlamışız. Öyle karışık bir durum söz konusu yani... Zaten her ne kadar gerçek teyzem Yoncimikten kaç yaş büyük bile olsa, o teyzem olacak (40 civarı) yaşta... Neyse, benim eski dergileri koyduğum bir dolap var. Gerçek hayatta da öyle yani... O dolaba bakıyorum ve Yonca Evcimikin kapak olduğu bir dergi buluyorum. Bir bakıyorum, içinde sadece Yonca var. Yani -Kendine Gel- zamanlarında ona özel bir sayı yapmışlar. Onu arka odaya götürüp -Teyze, bak başarının zirvesinde olduğun zamanlar sana özel bir sayı yapmışlar- diyorum. O hatırlamıyor ve şaşırıyor. Başka karışık şeyler de gördüm bugün rüyalarımda ama hatırlamıyorum.
Hadiseleri derinden inceleyecek,ilim ve sanata değer vereceksiniz
Rüyanız çevrenizde sevilen ve aranan bir insan olmaya devam ederek,hayatta sürekli başarılar elde edeceğinize işaret etmektedir.Günlük olayların dışına çıkarak hadiseleri derinden inceleyecek,ilim ve sanata değer vereceksiniz.
6948. TST
Bu kurban bayramında gördüğüm rüyaları grup olarak yazmak istiyorum. Öncelikle zaman makinasıyla mı ne 80lere gittiğimi gördüm. O zamanlar eski evde oturduğumuz zamanlarmış. Yani 80lerin ilk yarısı galiba... Neyse, o zamanki annem ve babam benim onların çocuklarının büyümüş hali olduğumu biliyorlarmış ve ablam ve benim küçüklük hallerimizi beni görmesinler diye tatile mi ne yollamışlar. Sanırım bir akrabaya... Neyse, ben eski evimize (ama nedense 80lerin ortasında aldığımız şimdiki evimize benziyordu. Belki de oydu ama eski mahalleydi.) gitmeden evvel arka sokaklarda o zamanlar moda olan aslan yele saçlı gençleri görmüşüm. Onların kıyafetleri de rengarenk miydi o zamanki modadan dolayı, neydi... Bir de bizim sınıftaki yobaz bir kız da gelmiş o zamana nedense... Ben onların saçlarının Yıldızın saçlarına benzediğini söylüyorum. O ise benzemediğini söylüyor. Yıldızın saçları beline kadar olduğundan ve aslan yeleli 80 model gençlerin o kadar da olmadığından gıcıklığına Yıldızın saçının daha güzel olduğunu söylüyorum. Bu rüyayı bu kadar hatırlıyorum. Bir de saçlarımın yanlarının biraz açık olmasından duyduğum koplexten dolayı (bkz www.tstinteractive.cjb.net ) saç ektirdiğimi gördüm. Ya, başka rüyalar da yazacaktım ama yazarken unuttum. Bugün ise Bakırköyde dolaştığımı gördüm ama bu pek önemli değil.
Gerçekleşmesi zor hayaller ve emeller.......
Rüyanız bulunduğunuz konumu zedeleyecek davranışlardan uzak durmanız gerektiğine işaret etmektedir.Geçmiş yaşantınızı gözden geçirerek,yanlışlarınızı telafi etme yoluna gitmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Gerçekleşmesi şimdilik zor, hatta imkansız hayallere sahip olduğunuz rüyanızdan anlaşılıyor. Anne tarafından büyük bir kazanca sahip olacak,menfaatli ve kazançlı işlere girişimde bulunacaksınız ancak bazı işlerde güçlüklerle karşılaşacaksınız.
6964. TST
O dün bahsettiğim rüyamı sonunda hatırladım. Biliyorsunuz, Kral TV Müzik Ödülleri bazen torpil yapıyor. Örneğin her yıl grup ödülünü nedense Ayna alıyor. Çünkü Erol Köse Production onlara bağlı... Neyse, rüyamda gördüğüm zaman zaten verilmiş olan Kral TV Müzik Ödülleri veriliyordu. Hep ünlünler vardı. Ben o sırada televizyondan izliyordum ama olduğu yerde olanları da görüyordum. Grup ödülü yüne Aynaya verilmişti. Biliyorsunuz Sarp da Erol Köseden... En iyi rockçı ödülü gelip çattı. Ben oyumu Aslı'ya kullanmama rağmen (gerçek hayatta da öyle) Teoman'ın daha çok oy aldığını biliyormuşum ve haksız yere Sarpa o ödülü vereceklerini öğrenmişim. Hemen bu olayı engellemek için ödülün verildiği yere gitmişim. Kapıda bodyguardlar, görevliler filan varmış. Engelleri geçerken Teomandım. Bilmiyorum nasıl olduğunu ama sanırım Teoman'ın kılığına girmiştim. Gerçek Teoman içerdeydi. Rüyanın gerisini hatırlamıyorum ama zor da olsa ödülü hak edene verilmesine sebep olacağımdan emindim.
İnsanları doğru yola kılavuzlayacaksınız
Rüyanız toplumun hemen hemen her kesiminde meydana gelen yanlışlıklara,hatalara,yanlış yol ve yöntemlere işaret etmektedir. Siz ve sizin gibi kişiler ise insanları doğru yola kılavuzlayacak ya da sabretmeniz gereken bir durumla karşılaşacaksınız.Çevrenizde sevilen ve aranan bir insan olmaya devam ederek,hayatta sürekli başarılar elde edeceksiniz.
6966. TST
Bugünkü rüyam (9.3.01) kötüydü ama sanırım tabiri iyi... Çünkü birşeyin ölmesi onun ömrünün uzayacağı anlamına geliyor. Neyse, ben bazı arkadaşlarım ile kapalı sayılan bir yerdeymişim. Bazı olaylar oldu ama hatırlayamıyorum. Yobaz bir kız arkadaş tüm kapıları, penceleri indirdi. Rüyamda değişik bir kafes dizaynı vardı kuşum Fıstık'ın ve o dışarı kaçıyordu. Dışarı kaçmasını önlerken yanlışlıkla öldürdüm ve geriye ondan kelebek kanadı kaldı. Gerçek gibiydi ve çok üzüldüm. Ardından şişirmem gereken bir balonu şişirdim. Bunu şişirdiğim zaman en büyük Hollywood balonu olarak Guiness Rekorlar Kitabı'na girecekti. Koca balonu şişirdim, şişirdim, kocaman oldu ve uçmaya başladı. O sırada bir gemi yanaşmıştı ve içinden lisedeki tarihçim (geçenlerde yolda görmüştüm) ve hatırlamadığım sanırım gene eski bir hocam çıkmıştı ve onların da şahit olmasına sevinmiştim. Çok yükseğe çıktı ve patladı dünyanın en büyük Hollywood Balonu... Ama geriye iki büyük patlamayan parça kaldı ve o demin bahsettiğim binanın çatısına kondu. Bir de gene sizinle ilgili rüya gördüm. Tabirci.com ile ilgili rüyaları yazarken utanıyorum ama ne yapayım, sizi ilgilendiriyor ve görüyorum işte... Neyse, rüyamda tabircilerinizden biri ile karşılaşmışım. 1-2 kişi ile küçük sandalyelerde oturuyormuş. Onunla konuşmuşum. Fakat bana çok soğuk davranmış. O anda benim rüyamı tabir etmeyen biri olduğunu anlamışım. Eski olsa en azından Harran rüyamı hatırlayıp benimle soğuk olmazdı diye düşünmüşüm. Adama aslında biraz kıl kapmışım. Sonra tabirci.com da kaç tabirci bulunduğunu sormuşum. O ise 40-50 filan demiş ve ben çok şaşırmışım. Demek ki diğerlerinden en azından 30 tanesi bunun gibi soğuk değildir diye düşünmüşüm.
Tabirci.com her geçen gün büyümeye ve başarısını katlayarak arttırmaya devam edecek
Rüyanız elinize geçen fırsatları iyi değerlendirememenin sıkıntısını yaşayacağınıza işaret etmektedir.Bu arada boş ümitler içerisine girmemeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Bir iftiraya maruz kalacaksınız ancak sonradan hakikat anlaşılacak ve rahatlayacaksınız. Tabirci.com her geçen gün büyümeye ve başarısını katlayarak arttırmaya devam edecek.Tabirci.com'un o kadar fazla elemanı yok ve elemanlarının hepsi güleryüzlü,çalışkan ve fedakar insanlar.Dünya işlerine akıl erdiremeyecek fakat ahirette beklediğinizi bulacaksınız.
7104. TST
13.3.01 günü bir televizyon programındaydım. Şarkıcı olmasam bile ünlü biriymişim ve Britney Spears, Christina Augilera ve N Sync ile aynı programda yer almışım. Bunlar biliyorsunuz müziğin teenagerları... Neyse, onlar sahnede şarkı söylemiş. Bana -Sen de bizlere bir şarkı söyler misin- diye sormuşlar. Ben de söylemişim ama karga gibi... Aslında daha iyi söylermişim fakat mütevazi davranarak, biraz da utanarak karga gibi söylemişim. Üstelik her laftan sonra gülüyormuşum. Tabi sıkıla sıkıla, umursamazca..Çelişkili oldu ama umarım anlamışsınızdır. Sonra herkes beni ayıplayınca stüdyoyu terk etmişim. Arkada ise Britney, Christina ve N Sync de varmış.Hepsinde biraz küçük dünyaları ben yarattım havası varmış ama özellikle Britney Spears o kadar kaprisliydi ki anlatamam. Sinir olmuştum resmen. Halbuki gerçek hayatta sinir olmam. Christina Augilera kaprisli değildi ama Britney'in hep peşindeydi. Onu destekler gibi bir hali vardı. N Sync stüdyodaki odalarına çekilmişler, Britney ve Christina ise o akşam karanlığında salıncağa binmişler. Sanırım ay çekirdeği de yiyorlardı ama yalan söylemiş olmayayım, belki de yemiyorlardı ama bana öyle bir his vermişti duruşları... Eee, rüya da olsa karanlıkta herşey net gözükmüyor. Bu arada birşey daha sormak istiyorum. "Rüyada peygamber görülürse söylememen gerekir" derler. Bu doğru mu acaba? Doğruysa yandım, ne zaman peygamber görsem anlatırım.
Sevilen ve aranan bir insan olmaya devam edeceksiniz
Rüyanız çevrenizde sevilen ve aranan bir insan olmaya devam ederek,yaşantınızda sürekli başarılar elde edeceğinize işaret etmektedir.Bulunduğunuz yerde meydana gelecek kargaşa ve tartışmalara tanık olacağınız rüyanızdan anlaşılıyor.Her türlü dedikodu,tartışma ve kaos yaratacak ortamlardan uzak durmanızı tavsiye ederim.Daha mantıklı ve istikrarlı hareket etmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Sorunuza gelince,tanınmış ve Kur'an'da geçen her peygamberin tabiri farklıdır.Dolayısıyle duyduğunuz şeyin gerçekle bir ilgisi yoktur.Her duyduğunuz şeye inanmamalısınız.Ancak her gördüğünüz rüyanızı herkese anlatmamanız gerektiği doğrudur.Mutlaka tabirden anlayan ve itikadı sağlam kişilere anlatmanız,rüyanın gerçekleşmesi açısından önemlidir.Sevgiler,saygılar....
7309. TST
Rüyamda (22.3.01) bir şarkı yarışması vardı. Sahnede şarkı söyleniyordu. Ben de gittim, görevlilerle, müzisyenlerle görüştüm ve hemen o yarışmaya katıldım. Sahnede mikrofon denemeleri yaparken o sırada çalan bir Zerrin Özer şarkısına eşlik ettim. Bu sadece denemeydi ve birkaç saniyelikti. Ama meğer o şarkıyı yanımda bir yarışmacı söylüyormuş. -Pardon, sesiniz Zerrin Özer'e benziyordu. Banttan sandın. Özür dilerim- gibi birşey dedim ama o kız zaten kızmamıştı. Sonra bana sıra geldi. -Hangi şarkıyı söylesem- diye düşündüm. Fazla düşünmeden beni son zamanlarda çok etkileyen (ve büyük ihtimalle etkilemeye devam edecek) Aslının [Sessizce] şarkısında karar kıldım. Ama müzisyenle şarkıyı çalmayı bilmiyordu ve gülerek -Hadi- der gibi baktılar. Ben de müziksiz söyledim. Rüyanın akordu bozulmuştu herhalde, çünkü inişli çıkışlı söyledim ama o kadar duygusal söylemiştim ki sonuçtan memnun kaldım. Birinci olamayacağımı biliyordum ama beni bir kadın ve bir adam _sahneye bir bahaneyle girip_ dikkatlice ama sanki ordan öylesine geçiyormuş gibi dinlediler ve bana albüm teklif edeceklerini hissettim. Daha öyle birşey olmadı, rüyam yarışma sonucunu öğrenmeye de yetmedi. Orda ailem de vardı, orda tatil için kalıyormuşuz. Çantalarımızı hazırladık, eve geri dönecektik. Eğer Aslının Sessizce şarkısının sözlerini okumak istiyorsanız www.asligokyokus.com adresine gidiniz.
Başladığınız bir işi bitirerek,arzularınıza kavuşacaksınız
Rüyanız her türlü fitne,dedikodu,tartışma ve kaos yaratacak ortamlardan uzak durmanız gerektiğine işaret etmektedir. Bulunduğunuz yerde meydana gelecek bir kavgaya tanık olacaksınız.Varlıklı ve huzurlu bir yaşam sürerek,zamanınızı daha yararlı ve verimli bir şekilde değerlendirmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Başladığınız bir işi bitirerek,arzularınıza kavuşacaksınız.
7318. TST
Dün (23.3.01) rüyamda Biri Bizi Gözetliyor yarışmasına katılmıştım.Tabi televizyondakinden daha değişikti.Kötü niyetli bir ressam ve karısı bizim kaldığımız evin hemen yakınındaki dükkan gibi yerde sergi açmışlardı. Hem bize kötülük yapmak istiyorlardı, hem de resimlerinin satması için reklam yapıyorlardı. Bizim hiçbirşeyden haberimiz yoktu ve biz de sergiyi gezmiştik. Sonra bir baktım, aynı dedemin resimleri... Dedemin resimlerini kopya etmişlerdi. Tam aynısı olmamıştı ama çok benziyordu ve ben çok sinirlenmiştim. Onlara kızmıştım -Bunlar aynı dedemin resimleri... Kopya çekmişsiniz- diye... Ayrıca bugün (24.3.01) Madonnanın bir filminin (ama gerçek hayatta öyle bir filmi yok) VCDsini izlemiştim. Orada ikinci yarısından itibaren çıkıyordu. Tam 1. CD bitiminde ilk kez gözüküyordu ve 2.sinde hep çıkıyordu. Texaslı bir fahişeyi canlandırıyordu ama Texasta değildi. Sonra akrabalar geldi, tam filmi izliyoruz ki bir baktık biz çıkıyoruz. Gizli bir kamera bize bizi gösteriyordu. Çok eğlenceli gelmişti bize... Hem de evimiz TVde daha güzel ve daha büyük çıkıyordu. Sonra evden çıktım. Ev Carousel gibi bir yere bağlıydı. Durmuş yürüyen merdivenlerden indim, tam bara giriyordum ki uyandım.
Kısa bir iş seyahatine çıkarak,az da olsa maddi kazanç sağlayacaksınız
Rüyanız her türlü tartışma ve kaos yaratacak ortamlardan uzak durmanız gerektiğine işaret etmektedir.Yanlış görüş ve düşüncelere sahip olan ayrıca emir ve yasak koyma yetkisinde bulunan şerli bir kimseden zarar göreceğiniz rüyanızdan anlaşılıyor.Kısa bir iş seyahatine çıkarak,az da olsa maddi kazanç sağlayacaksınız.Daha mantıklı ve istikrarlı hareket etmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Hayatın da bir oyun ve oyalanmadan ibaret olduğu gerçeğini insan idrakine sunan gerçeklerle karşılaşacaksınız.Eski bir tanıdığınızı görerek üzüntü duyacak ve hoş olmayan haberler alacaksınız.
7333. TST
Bugün (25.3.01) çok aksiyonlu sahneler gördüm. Film gibiydi. Hatta -Hülya Avşar rüyamda düblör mu kullanıyor acaba- diye düşünmüştüm. Ne saçma. Neyse, hatırlayabildiklerimi yazıyorum. Yoksa rüyam nerdeyse 1 hafta sürdü. Hülya Avşar, Chayanne ve evlat ettiklerini sandığım şişman bir ortaokullu çocuk koca evlerinden çıktılar. Bodyguardları bile vardı. Ama sadece 3ü çıktılar. Sonra onlara kötülük yapmak isteyen kişilerle bayağı aksiyonlu sahneler yaşadık. Yaşadık diyorum, çünkü ben onları dışardan izliyordum ama bazen onların içine giriyor, onlar oluyordum. Hatta Hülya Avşarın kocası Chayanne (Kaya değildi kocası, şu Latin şarkıcıydı) vurulmuştu. Vuran da bizim apartmandan iri yarı biriydi. Carousel gibi bir alışveriş merkezindeydik o sırada. Bir spor salonuna girdik ve o şişman çocuğu orada bıraktık. Kadınlar tuvaletinde Hülya Avşar çok değerli bir taşı satmaya hazırlanıyordu. Kendisinin miydi, çalmış mıydı bilmiyorum ama o yeşil taşı satmaması gerekiyormuş aslında... Ordaki kadınlar neden onu satmak istediğini sormuşlar. Hülya Avşar da ağlayarak -Zehranın geleceği için bunu yapmak zorundayım. Çünkü birgün gelecek, yaşlanıp çirkinleşicem. O zaman da hiç iş teklifi almıcam- demiş. Sonra eve geri dönmüşüz. Filmlerde bile zor rastlanılan aksiyon sahneleri orda devam etmişti. Daha çok rüyam var. Örneğin televizyonda bir Türk filmi izliyordum. Türk filminde güzellik yarışması vardı. Kanalı çevirdim, gerçek güzellik (canlı) yarışması çıktı karşıma. Başka bir kanala çevirdim, bir baktım reklamlar... Ama reklamda güzellik yarışmasını konu edinmişlerdi. -Hangi güzel daha mutlu_sağdaki- gibi bir reklamdı yani... Ama o 6-7 kişi başlarına değişik kostümler geçirmişlerdi. Asıl uzun süren, gene aksiyonlu rüyamı şu an maalesef unuttum ama önceden gönderdiğim ama gitmeyen bir rüyamı yazıyorum (wordden)...13.3.01 günü bir televizyon programındaydım. Şarkıcı olmasam bile ünlü biriymişim ve Britney Spears, Christina Augilera ve N Sync ile aynı programda yer almışım. Bunlar biliyorsunuz müziğin teenagerları... Neyse, onlar sahnede şarkı söylemiş. Bana -Sen de bizlere bir şarkı söyler misin- diye sormuşlar. Ben de söylemişim ama karga gibi... Aslında daha iyi söylermişim fakat mütevazi davranarak, biraz da utanarak karga gibi söylemişim. Üstelik her laftan sonra gülüyormuşum. Tabi sıkıla sıkıla, umursamazca... Çelişkili oldu ama umarım anlamışsınızdır. Sonra herkes beni ayıplayınca stüdyoyu terk etmişim. Arkada ise Britney, Christina ve N Sync de varmış. Hepsinde biraz küçük dünyaları ben yarattım havası varmış ama özellikle Britney Spears o kadar kaprisliydi ki anlatamam. Sinir olmuştum resmen. Halbuki gerçek hayatta sinir olmam. Christina Augilera kaprisli değildi ama Britney'in hep peşindeydi. Onu destekler gibi bir hali vardı. N Sync stüdyodaki odalarına çekilmişler, Britney ve Christina ise o akşam karanlığında salıncağa binmişler. Sanırım ay çekirdeği de yiyorlardı ama yalan söylemiş olmayayım, belki de yemiyorlardı ama bana öyle bir his vermişti duruşları... Eee, rüya da olsa karanlıkta herşey net gözükmüyor.
Bu rüyanız daha önce tabir edilmiş
Rüyanızı daha önce göndermişsiniz ve tabiri de yapılmış.Önceki rüyanızı ve tabirini aşağıya kopyalıyoruz. 13.3.01 günü bir televizyon programındaydım. Şarkıcı olmasam bile ünlü biriymişim ve Britney Spears, Christina Augilera ve N Sync ile aynı programda yer almışım. Bunlar biliyorsunuz müziğin teenagerları... Neyse, onlar sahnede şarkı söylemiş. Bana -Sen de bizlere bir şarkı söyler misin- diye sormuşlar. Ben de söylemişim ama karga gibi... Aslında daha iyi söylermişim fakat mütevazi davranarak, biraz da utanarak karga gibi söylemişim. Üstelik her laftan sonra gülüyormuşum. Tabi sıkıla sıkıla, umursamazca..Çelişkili oldu ama umarım anlamışsınızdır. Sonra herkes beni ayıplayınca stüdyoyu terk etmişim. Arkada ise Britney, Christina ve N Sync de varmış.Hepsinde biraz küçük dünyaları ben yarattım havası varmış ama özellikle Britney Spears o kadar kaprisliydi ki anlatamam. Sinir olmuştum resmen. Halbuki gerçek hayatta sinir olmam. Christina Augilera kaprisli değildi ama Britney'in hep peşindeydi. Onu destekler gibi bir hali vardı. N Sync stüdyodaki odalarına çekilmişler, Britney ve Christina ise o akşam karanlığında salıncağa binmişler. Sanırım ay çekirdeği de yiyorlardı ama yalan söylemiş olmayayım, belki de yemiyorlardı ama bana öyle bir his vermişti duruşları... Eee, rüya da olsa karanlıkta herşey net gözükmüyor. Bu arada birşey daha sormak istiyorum. "Rüyada peygamber görülürse söylememen gerekir" derler. Bu doğru mu acaba? Doğruysa yandım, ne zaman peygamber görsem anlatırım. Sevilen ve aranan bir insan olmaya devam edeceksiniz Rüyanız çevrenizde sevilen ve aranan bir insan olmaya devam ederek,yaşantınızda sürekli başarılar elde edeceğinize işaret etmektedir.Bulunduğunuz yerde meydana gelecek kargaşa ve tartışmalara tanık olacağınız rüyanızdan anlaşılıyor.Her türlü dedikodu,tartışma ve kaos yaratacak ortamlardan uzak durmanızı tavsiye ederim.Daha mantıklı ve istikrarlı hareket etmeniz gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Sorunuza gelince,tanınmış ve Kur'an'da geçen her peygamberin tabiri farklıdır.Dolayısıyle duyduğunuz şeyin gerçekle bir ilgisi yoktur.Her duyduğunuz şeye inanmamalısınız.Ancak her gördüğünüz rüyanızı herkese anlatmamanız gerektiği doğrudur.Mutlaka tabirden anlayan ve itikadı sağlam kişilere anlatmanız,rüyanın gerçekleşmesi açısından önemlidir.Sevgiler,saygılar....
7441. TST
Salı günü (27.3.01) deprem oluyordu. Ben yatağımdan kalktım ve kuşumu alıp ailemle birlikte (önce ben kapıya vardım) dışarı çıkmaya hazırlandım. Aslında ailem daha kapıya koşmamışlardı bile... Deprem çok şiddetliydi, ayakta zor duruyordum, hızım kesildiğinden kapıdan çıkamadım. Zaten orda deprem bitti. Ama daha da şiddetli bir deprem olacağını öğrendik. Çok saçma ama ben CDlerimi de her depremde yanıma alırmışım ama bu sefer - Neyse, alamayayım. Ev yıkılsa bile enkazların arasından alırım. Kuşu ve anahtarı alsak yeter - diye düşünmüşüm. O sırada evde teyzemler de varmış. Deprem için hazırlanmışız. Apartmandan mı, mahalleden mi ne biri ölmüş ve dışarda cenazesine giden kişileri görmüşüz.Tabi depremden değildi.O sırada Adapazarında okuyan kuzenimin olmadığını, yerine onun küçüklüğüne çok benzeyen 2 yaşlarında yeğeni mi ne olduğunu fark ettim ve eniştemlere - Bu kim, Handenin küçülmüş hali mi - diye sordum. Cevap alamadım bakıştan başka... Birlikte depremi beklemek kıyameti beklemek gibi çok acayipti. Aslında rüyamın başlarında yoktular ama halamlar filan da bizim salondaydı, sanırım onlar da depremi bekliyorlardı. Halamın biri habire dedikodu yapıyordu. Başka birşey hatırlamıyorum.
Bazı konularda daha duyarlı ve hassas olmalısınız
Rüyanız bulunduğunuz yerde sansasyon yaratacak aynı zamanda ilginç ve dikkat çekici gelişmelerle karşılaşacağınıza işaret etmektedir.Bu gelişmelerden menfi yönde etkilenmeyeceksiniz.Bazı konularda daha duyarlı ve hassas olmanız gerektiğini rüyanız size hatırlatıyor.Halanızın yaptığı iyilikleri boşa çıkartacak işlerde bulunmaması gerektiği rüyanızdan anlaşılıyor.
Toplam Kayıt Sayısı 7591
Bulunan Kayıt Sayısı 38

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home