Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Salı, Kasım 28, 2006

Bugün rüyalarım her zamanki gibi ilginçti. Annem ve ablamla eve dönüyorduk. Ben bir ceylan kazanmışım. Beslemek için onu da yanımızda yürütüyorduk. Bizi sürekli rahatsız eden bir sokak köpeği varmış. Yine peşimizden geliyordu. Daha önceden saldırmış ya da saldırmaya yeltenmiş. O yüzden bizi ısıracak diye korkuyoruz. Derken bir dozer makinası geliyor. Ablamla annemi kenara çekiyorum. Köpeği yine de kurtarmak istemişler. Ama ben onların sağlığı için bundan vazgeçirmişim. Ve adeta makinanın önünden kaldırıma çekmişim onları. Ceylanı da taşımaya başlamışım birşey olmasın diye... Köpeği dozer makinası kepçesiyle yanlışlıkla almış ve kepçesinin içinde köpek ölmüş. Annemle ablam köpek zamanında sürekli bizi rahatsız etmesine rağmen "Yazııık!" diye acımışlar ve yukarıdaki kepçeye bakmaya başlamışlar. Ben "Köpeğin cesedi üzerinize düşecek, boşverin, eve girelim" demişim. Ben ceylanı taşırken eve çıkmışız. Ceylanı balkonda beslemeyi planlamışım. Derken rüyamda kendimi yatağımın üzerinde buldum. Yorganımın üzerinde bir arı vardı. Kovmama rağmen gitmiyordu. Sokacak diye korktuğum için "Amaan kalsın" diye kovmaktan vazgeçtim kısa bir süreliğine. Derken uyandım...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home