Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye

You can find about me at tst.gen.tr

Çarşamba, Kasım 15, 2006

 RÜYA » Çeşitli TST
o
Rüyanın Görüldüğü Zaman

Tarih : 20-Ekim-2002
Mevsim : Sonbahar
Hafta Günü : Bilinmiyor
Saat : Bilinmiyor
Yer : istanbul

Bugün ilginç rüyalar gördüm. Bir tanesinde rahmetli dedemi görüyorum arkadan. "Aaa, geri dönmüş" diye 5-6 grup adamın yanına yaklaşıyorum. Meğer o şey dedem değil, klozet kapağıymış. Sonra gerçek dedemi oraya yakın olan bir balkonda görüyorum. Bana mezarının açılması gerektiğini, çünkü cesetine karışmış bir klozet kapağı olduğunu söylüyor. Benimle ilgili bazı şeylerde de uyarıyor ama ne dediğini hatırlamıyorum. Diğer rüyamda konu BBG idi. Meğer bizim sınıf ilk BBG ' de yarışmış. Ben de dahil olmak üzere tabi ki... Hepimiz ünlüymüşüz. Sonra BBG ' nin 4 döneminin yarışmacıları da bir araya gelmiş. Tarık, Melih, Hale, Nursen, Ali falan herkes bizim okulun önündeymiş. Ama en ünlülerinden bir tanesi benmişim. Tabi sınıfımı da unutmamak gerekir. Sonra sınıfa çıkıyoruz. Gülben Ergen geliyor. İlk BBG ' ciler, yani ben ve ekibim Dadı ' nın bir bölümünde konuk oyuncu olacakmışız. Teklifi hemen kabul etmişim. Gerçek hayatta baterist ama rüyamda tiyatrocu olan (hatta prova yapmışlardı rüyamda) bir arkadaşı da tavsiye etmeye karar vermişim dizide rol aldıktan sonra... Bir yerim açıkta kaldı herhalde. He he.

 Bazı konularda daha dikkatli ve hassas olmalısınız... TABIRCI1
Tabir Tarihi : 19-Haziran-2003

Rüyanız ümit kestiğiniz şeylerin gerçekleşeceğine ve uzun ömürlü olacağınıza işaret etmektedir.Bu arada dedenizin arkasından yakın akrabaları olarak bol bol Kur ' an-ı Kerim okumanızı tavsiye ederim.Bazı konularda daha dikkatli ve hassas olmalısınız.Her türlü
fitne,kargaşa ve kaos yaratacak ortamdan uzak durmalısınız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home